تن‌هاخ: یک امتیاز هم بد نیست ولی باید ببریم

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 01:53
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از کسب تساوی مقابل فنرباغچه ناامید نیست ولی می‌گوید که تیم حریف هم موقعیت زیادی نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته سوم دور گروهی لیگ اروپا امشب مقابل فنرباغچه قرار گرفت و با نتیجه 1-1 به تساوی رسید.

یونایتد در این بازی با گل کریستین اریکسن پیش افتاد اما در نیمه دوم یوسف ال‌نصیری بازی را به تساوی کشاند و دو تیم در نهایت به کسب یک امتیاز رضایت دادند.

پس از این بازی اریک تن‌هاخ به تی‌ان‌تی اسپورت گفت:"دو بازی سخت خارج از خانه داشتیم. البته زمانی که شما جلو می‌افتید، نباید به تساوی برسید، ما فرصت‌هایی برای زدن گل دوم داشتیم. از اینکه نبردیم خیلی ناراحت و ناامیدم. در الدترافورد باید بازی‌ها را ببریم."

2099798

عملکرد مانوئل اوگارته؟

بله، فکر می‌کنم که بهترین عملکرد ممکن را داشت. او باید به تیم بیاید. پست شماره شش نقش بسیار مهمی است. او باید یاد بگیرد که چگونه بازی کنیم. امروز از عملکرد او راضی بودم.

نتیجه بازی؟

فنرباغچه باشگاه بسیار خوبی با هواداران بسیار خوب و بازیکنان خوبی است. باید در نیمه اول بهتر توپ را حفظ می‌کردیم. باید گل‌های بیشتری بزنیم اما صادقانه بگویم آن‌ها هم موقعیت‌های خوبی هم خلق کردند. فنرباغچه یک تیم خوب با یک مربی بسیار خوب است. یک امتیاز هم بد نیست. اما ما می‌خواهیم برنده شویم. ما می‌خواهیم در هر بازی پیروز شویم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.