واکنش آنچلوتی به کامبک مقابل دورتمند: این بهترین نیمه دوم برای ما بود/ وینیسیوس: لیگ قهرمانان، جام رئال است

بیتوته جمعه 04 آبان 1403 - 07:08

واکنش آنچلوتی به کامبک مقابل دورتمند: این بهترین نیمه دوم برای ما بود/ وینیسیوس: لیگ قهرمانان، جام رئال است



آنچلوتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا جشنواره گل به راه انداخت. رئال با آنکه در نیمه نخست با دو گل از بوروسیا دورتموند عقب افتاد ولی در نیمه دوم متفاوت ظاهر شد و توانست پنج گل به ثمر برساند تا دومین پیروزی‌اش را در این فصل به دست آورد.

 

به نوشته آس، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پایان بازی گفت: نتیجه نشان می‌دهد ما تیم برتر میدان بودیم. در نیمه دوم نمایش بسیار خوبی داشتیم. این بهترین نیمه دوم ما در فصل جاری بوده است. در نیمه نخست خوب کار نکردیم. با آنکه منظم بودیم اما به‌خوبی روی حریف فشار نیاوردیم. دورتموند در نیمه نخست تیم برتر میدان بود اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد.

 

او ادامه داد: من قبل از بازی گفتم که باید با تمرکز بالا بازی کرد. اشتباه‌های نیمه نخست باعث شد تا تیم به مشکل بخورد. با گل نخستی که به ثمر رساندیم همه چیز تغییر کرد و توانستیم بازی همیشگی‌مان را به نمایش بگذاریم. من بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که باید به‌خوبی به حریف فشار بیاورند و با تمرکز بیشتری بازی کنند؛ بدون آنکه توپ را از دست بدهند.

 

آنچلوتی درباره نمایش درخشان وینیسیوس گفت: آنچه می‌توانم بگویم این است که به‌ندرت بازیکنی می‌تواند در یک نیمه اینگونه ظاهر شود. به نظرم وینیسیوس نه به خاطر امشب بلکه به خاطر نمایش بسیار خوبش در طول یک سال برنده توپ طلا می‌شود. او فصل قبل با پیراهن رئال مادرید بسیار خوب ظاهر شد و سهم بسزایی در قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا داشت. بنابراین شایسته توپ طلاست. این سه گل به وینیسیوس کمک می‌کند تا سال بعد هم به توپ طلا برسد.

 

آنچلوتی قبل از ال‌کلاسیکو خبر بدی برای هواداران رئال داشت و گفت: متاسفانه آسیب‌دیدگی رودریگو از ناحیه عضله است. این یک واقعیت است و باید منتظر گزارش پزشکی و زمان دوری او از میادین بود.

 

وینیسیوس: لیگ قهرمانان، جام رئال است

ستاره برزیلی رئال مادرید درباره بازگشت رویایی تیمش در بازی برابر بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

 

او بعد از بازی گفت: به خودمان ایمان داریم و می‌دانیم که می‌توانیم در خانه و برابر هوادارانمان دست به هر کاری بزنیم. وقتی به رختکن رفتیم همه بازیکنان بسیار آرام بودند و فقط به حرف‌های سرمربی تیم گوش می‌دادند. آنچلوتی تنها یک چیز گفت و آن اینکه اگر گل نخست را به ثمر برسانیم به بازی برمی‌گردیم. ما به لطف حمایت هواداران گل نخست را به ثمر رساندیم. رئال امشب نهایت تلاشش را به کار گرفت تا پیروز این بازی شود. درست است که یک پیروزی شیرین را به دست آوردیم اما باید از ابتدا شروع خوبی داشته باشیم.

 

وینیسیوس ادامه داد: سرمربی تیم همواره به ما می‌گوید که نباید کار را برای خودمان سخت کنیم. در نیمه دوم تغییر تاکتیک و انعطاف خود را نشان دادیم. لیگ قهرمانان اروپا جام رئال است و می‌خواهیم یک بار دیگر به قهرمانی برسیم. من تنها ۲۴ سال سن دارم و می‌خواهم تا ابد در رئال مادرید بازی کنم. می‌خواهم برای این باشگاه که از زمان ورودم همه چیز را به من داد نهایت تلاشم را به کار بگیرم و روزهای بسیار خوبی را خلق کنم. اکنون نوبت فکرکردن به ال‌کلاسیکو است. در این بازی هم می‌خواهیم مثل دیگر بازی‌ها نهایت تلاش‌مان را به کار بگیریم تا شرایط را برای ادامه فصل آسان‌تر کنیم.

 

این ستاره برزیلی در پایان درباره شعار «وینیسیوس شایسته توپ طلا است» در برنابئو گفت: من به این موضوع فکر نمی‌کنم و اجازه بدهید مردم درباره‌اش صحبت و پیش‌بینی کنند. من بسیار خوشحالم که شعار «وینیسیوس شایسته توپ طلاست» را شنیدم. وقتی هواداران اسمم را صدا زدند غرق در شادی شدم. این رویایی بود که برآورده شد.

 


منبع خبر "بیتوته" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.