دلیل بحران استقلال یک چیز است/ شرط موفقیت «موسیمانه» با آبی‌پوشان

خبرگزاری مهر جمعه 04 آبان 1403 - 08:03
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این که داشتن سه سرمربی در چند هفته ابتدایی لیگ برتر نشان ضعف مدیریت است گفت: سرمربی جدید به شرطی موفق می شود که بتواند آرامش خود را حفظ کند.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اتفاقاتی که در فصل بیست و چهارم لیگ برتر برای استقلال رخ داد، گفت : تمام مشکلات فقط به یک جا ختم می شود و آن هم مدیریت ضعیف و نا کار آمد است که باعث شده استقلال به این روز بیفتد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: انتظار می‌رفت هلدینگ خلیج فارس به استقلال از هر لحاظ کمک کند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه استفاده از مدیران امتحان پس داده کار را به اینجا رسانده که هواداران استقلال خواهان برکناری آنها هستند. ضعف مدیریت باعث شده هنوز به نیم فصل نرسیده استقلال سه سرمربی به خود ببیند.

دلیل بحران استقلال یک چیز است/ شرط موفقیت «موسیمانه» با آبی‌پوشان

وی در خصوص حضور سرمربی آفریقای جنوبی در راس کادر فنی آبی پوشان گفت: موسیمانه رزومه بدی ندارد و اعتقاد دارم اگر آرامش داشته باشد می تواند موفق باشد البته نباید از هفته اول انتظار تحول و نتایج خوب از او داشته باشیم. موسیمانه نیاز به. حمایت و زمان دارد تا بتواند موفق بشود و هواداران باید از او و کادرش حمایت کنند. سرمربی جدید باید بازیکنان را از لحاظ اخلاقی و روحی و فنی بشناسد تا بتواند به یک ترکیب ایده آل دست پیدا کند و به موفقیت دست پیدا کند.

کارشناس فوتبال با انتقاد از عملکرد مدافعان استقلال گفت : دریافت تعداد زیاد گل در این فصل برای استقلال آمار خوبی نیست. تیمی که سال گذشته بهترین خط دفاع را داشت حالا بدترین خط دفاع را دارد. برابر ذوب آهن سیلوا و فلاح و مرادمند ضعیف و پر اشتباه بودند و در سه گل خورده مقصر بودند.

دلیل بحران استقلال یک چیز است/ شرط موفقیت «موسیمانه» با آبی‌پوشان

بیانی در مورد اختلاف بین مدیران استقلال و کاپیتان آبی پوشان گفت : کاپیتان یعنی بزرگ تیم و همه کاره زمین. کاپیتان فردی است که همه حرف اورا گوش می دهند اما رفتار غیر حرفه ای مدیریت استقلال با کاپیتان نشان داد که آنها اصول و قواعد تیم داری را نمی‌دانند و متوجه نیستند که نباید اینگونه با کاپیتان رفتار کنند. حرمت. نگه داشتن کاپیتان از وظایف مهم مدیریت است با این حال خوشبختانه مشکل حل شد و حسینی برگشت.

بیانی در باره قبول مربی گری استقلال توسط بختیاری زاده گفت: او جوان بسیار آرام و عاشق کارش است. او از خود گذشتگی کرد و هدایت استقلال را بعهده گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.