دردسر جدید یونایتد: بازیکن محبوب تن‌هاخ مصدوم شد

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 09:43
آنتونی، مهاجم منچستریونایتد، در دیدار این تیم برابر فنرباغچه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی فنرباغچه روبروی این تیم به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش در یک بازی جنجالی و تماشایی به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا امتیازات این بازی تقسیم شود. 

آنتونی که در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی‌اش از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی به گوش می‌رسد اما ظاهرا هنوز از جایگاه ویژه‌ای در تفکرات اریک تن‌هاخ برخوردار است در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود اما باز هم نتوانست کمکی به یونایتد کند. 

این بازیکن در دقیقه ۸۹ به دلیل برخوردی که با بازیکن حریف داشت مصدوم شد و سرمربی یونایتد چاره دیگری جز بیرون آوردن او از زمین نداشت و امد دیالو به جای او وارد میدان شد تا فرصتی برای حضور در ترکیب پیدا کند و حالا رسانه‌های انگلیسی خبر می‌دهند که شاید مصدومیت آنتونی او را برای مدتی از میادین دور کند. 

آزمایش‌های نهایی امروز و پس از بازگشت به انگلیس بر روی این بازیکن انجام خواهد شد تا شدت مصدومیت و مدت زمان دوری‌اش از میادین مشخص شود. این مصدومیت در نزدیکی پنجره زمستانی و با توجه به تصمیم شیاطین سرخ برای فروش این بازیکن خبر خوبی برای این باشگاه نخواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.