برای حضور در استقلال با کی‌روش مشورت کردم

همشهری آنلاین جمعه 04 آبان 1403 - 10:25
سرمربی جدید استقلال در مراسم معارفه خود دلایل حضورش در تیم استقلال را تشریح کرد.

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پیتسو موسیمانه در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید استقلال، اظهار داشت: می‌خواهم از این مجموعه و مدیرعامل باشگاه تشکر کنم. برای اینکه مرا به این تیم آوردند. همین جور می‌خواهم از مفاخر باشگاه به دلیل حضور در این مراسم تشکر کنم. شاید خیلی دقیق تاریخ باشگاه را ندادم اما می.دانم این عزیزان چه افتخاراتی به دست آوردند تا استقلال باشگاه بزرگی شود.

وی افزود: از این مراسم خوبی که برای ما فراهم کردید ممنون هستم. از هواداران تیم هم تشکر می‌کنم که از همان آفریقا انرژی آنها را گرفتم. چنین مسائلی باعث شد به استقلال بیایم. قلب‌های آبی زیادی گرفتم. آن موقع من قراردادی امضا نکرده بودم اما عشقی که به من ورزیدند باعث شد قبل از امضای قرارداد به تیم بیایم. همین طور تحقیقات زیادی انجام داده و از دوست ۲۰ ساله خود کارلوس کی‌روش نیز تحقیق کردم. او سرمربی آفریقای جنوبی بوده و برای آمدن به استقلال با او نیز برخی مسائل را بررسی کردم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.