جوردی آلبا:/ مسی با اختلاف از تمام ستاره‌های دنیا بهتر است!

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 10:53
جوردی آلبا، ستاره اینترمیامی، معتقد است که لیونل مسی تا زمانی که بازنشسته شود بهترین بازیکن دنیا خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، مسی به همراه سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا پس از چند سال جدایی به واسطه حضور این بازیکن در ترکیب پاری سن ژرمن بار دیگر و این بار در لیگ فوتبال آمریکا در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا روزهای خوبی که در بارسلونا با هم داشتند را بار دیگر تکرار کنند. 

این سه بازیکن به مهره‌های کلیدی در ترکیب اینترمیامی تبدیل شدند و حالا منتظر آغاز مسابقات مرحله پلی آف لیگ فوتبال آمریکا هستند و قصد دارند تمام تلاش‌شان را برای کسی عنوان قهرمانی این مسابقات به کار بگیرند تا جام دیگری را هم به کارنامه پر افتخاری که پیش از این داشتند اضافه کرده باشند. 

آلبا که همیشه علاقه بسیاری به مسی داشته و این ستاره آرژانتینی را مورد تحسین و تمجید قرار داده است، این بار هم در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره مسی نشان داد که هیچ تغییری در نظر و احساسش نسبت به این هم تیمی قدیمی ایجاد نشده است. 

آلبا درباره مسی به خبرنگاران گفت:« هر بار که این سوال را از من بپرسید خواهم گفت که فکر می‌کنم او شایستگی دریافت تمام جوایز را دارد. فکر می‌کنم او بهترین بازیکن دنیاست. لئو با اختلاف از بقیه بالاتر است و تا زمانی که از دنیای فوتبال خداحافظی کند هم همین خواهد بود. من اطمینان دارم که او جایزه بهترین بازیکن لیگ را از آن خود خواهد کرد و اگر این اتفاق هم رخ ندهد، این تصمیمی است که کسی گرفته باشد و افرادی که رای دادند آن را مشخص خواهند کرد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.