برنامه مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال

افکار نیوز جمعه 04 آبان 1403 - 10:58
مسابقات لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امشب وارد هفته نهم می‌شود و تیم ملوان به مصاف تیم مس رفسنجان می‌رود.

مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال   با انجام ۴ دیدار امشب برگزار می‌شود و تیم‌های فوتبال   استقلال ، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور نمایندگان کشورمان در آسیا به مصاف حریفان خود  در روز‌های شنبه و یکشنبه می‌روند.  

ذوب آهن- گل گهر سیرجان/ جمعه ساعت ۱۷:۴۵ 

تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و این تیم توانست تیم استقلال را با ۳ گل در تهران شکست بدهد و با ۱۰ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار بگیرد.  

اگر شاگردان محمد ربیعی بتوانند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم گل گهر سیرجان را بگیرند تا رتبه پنجم جدول رده بندی صعود می‌کنند.  

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان بازی هفته گذشته اش برابر تراکتور به تعویق افتاد و این تیم با ۹ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار دارد.  

تیم گل گهر در ۳ بازی اخیر خود ۳ تساوی به دست آورده است. این تیم جزو تیم‌هایی است که  هم کم گل زده و  هم کم گل خورده است.  

شاگردان تارتار می‌خواهند تیم ذوب آهن را شکست بدهند تا طلسم تساوی‌های خود را بشکنند و جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.  

نساجی مازندران- استقلال خوزستان/ جمعه ساعت ۱۷:۴۵ 

تیم فوتبال نساجی مازندران در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و این تیم هنوز در این فصل بردی کسب نکرده است و با ۴ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان ساکت الهامی با حمایت هواداران خود می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم استقلال خوزستان به دست آورند تا نخستین برد خود را در لیگ برتر فوتبال جشن بگیرند و از انتهای جدول رده بندی فرار کنند.  

در آن طرف، تیم فوتبال استقلال خوزستان هفته گذشته توانست برابر تیم مس رفسنجان پیروز شود و با ۹ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفت.  

آبی پوشان اهوازی  با هدایت سرمربی خارجی و بازیکنان خوب خارجی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خارج از خانه برابر نساجی را بگیرند تا به روند رو به رشد خود ادامه بدهند، اما کار سختی جلوی هواداران نساجی پیش رو دارند.  

این ۲ تیم تاکنون ۴ مرتبه برابر یکدیگر بازی کردند که ۳ برد سهم نساجی و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. آبی پوشان اهوازی تاکنون نتوانسته‌اند تیم نساجی را شکست بدهند و باید دید این بار طلسم پیروز نشدن برابر حریف شمالی خود را می‌شکنند یا نه!

هوادار - چادرملو اردکان / جمعه ساعت ۱۸

تیم فوتبال هوادار در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و تاکنون در  این فصل  رنگ برد را ندیده است و با ۴ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان مهدی رحمتی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم چادرملو را بگیرند تا نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند و اولین برد خود را در لیگ برتر فوتبال به دست آورند  و از انتهای جدول رده بندی فرار کنند.  

در آن طرف، تیم چادرملو اردکان که امسال به لیگ برتر فوتبال آمده، نتایج خوبی را کسب کرده و با ۱۱ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفته است.  

شاگردان سعید اخباری می‌خواهند اولین برد خارج از خانه خود در لیگ برتر فوتبال را برابر تیم هوادار کسب کنند تا به روند رو به رشد خود در لیگ برتر ادامه بدهند.  

جدال سید مهدی رحمتی و سعید اخباری مربیان جوان لیگ برتر فوتبال در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.  

مس رفسنجان- ملوان/ جمعه ساعت ۱۸ 

تیم فوتبال مس رفسنجان هفته گذشته برابر تیم استقلال خوزستان شکست خورد و  این تیم در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و با ۵ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.  

تیم مس رفسنجان بعد از جدایی محرم نویدکیا  هنوز نتوانسته سرمربی جدید خود را انتخاب کند و امیر حسین پیروانی  دستیار نویدکیا  برای دومین بازی هدایت این تیم را برعهده دارد.  

گفته می‌شود که مسعود شجاعی گزینه اصلی هدایت تیم مس رفسنجان است و به زودی او کارش را به عنوان سرمربی جدید این تیم کرمانی شروع می‌کند.   

تیم مس رفسنجان محکوم به برد  بازی خانگی برابر تیم ملوان بندر انزلی است تا از وضعیت بحرانی خارج شود و شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.  

در آن طرف، تیم ملوان بندر انزلی بازی اش در هفته هشتم برابر پرسپولیس به تعویق افتاد و این تیم شمالی با ۱۴ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارد.  

اگر شاگردان مازیار زارع بتوانند ۳ امتیاز بازی خارج از خانه را به دست آورند در آن صورت به طور موقت صدرنشین لیگ برتر فوتبال می شوند و دل هواداران خود را شاد می کنند.  

برنامه مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال 

شنبه ۵ آبان 

خیبر خرم آباد- استقلال- ساعت ۱۷ 

پرسپولیس- شمس آذر قزوین- ساعت ۱۹:۱۵ 

یکشنبه ۶ آبان 

تراکتور- آلومینیوم اراک- ساعت ۱۷ 

فولاد - سپاهان- ساعت ۱۸:۱۵

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.