مدیرعامل باشگاه استقلال: هواداران خسته شدند/ با کسی که به قهرمانی عادت دارد قرارداد بستیم  

الف جمعه 04 آبان 1403 - 11:00
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: به خاطر کاهش تنش تا کنون صحبت نکردیم تا همه چیز به خوبی پیش برود.

به گزارش  مهر، فرشید سمیعی در نشست خبری معارفه «پیتسو موسیمانه» سرمربی جدید ابی پوشان پایتخت گفت: به خاطر کاهش تنش سکوت کردیم تا مسائل آنطور که باید پیش برود. اکنون هم معارفه سرمربی جدید تیم است و نمی‌خواهم به سایر موارد بپردازم.

مدیرعامل استقلال افزود: خیلی‌ها صرفا به دلیل حضور در سال‌های دور صحبت کردند. ‬ما از انتقادها استقبال می‌کنیم اما ای کاش اطلاعات کسب می‌کردند. پیشکسوتان در جریان موضوع بودند.

سمیعی ادامه داد: بنده بر خلاف سایر مدیران با اکثر مشکلات هنگام ورود به باشگاه اطلاع داشتم. یکی از مشکلات عدم داشتن قرارداد با بازیکنان فصل گذشته بود که باعث شد اندازه بودجه یک فصل با بازیکنان خود قرارداد ببندیم تا تمام بودجه صرفا برای نشستن پای میز مذاکره با انها شود تا بتوانیم تیم را حفظ کنیم.

او درباره وضعیت استقلال تاکید کرد: قوی‌ترین پشتیبانی و تدارکات استقلال را نسبت به سال اخیر داشتیم.

سمیعی یادآور شد: ابتدا از هلدینگ خلیج فارس و شخص آقای علی عسکری تشکر می‌کنم. از بدو ورود پرداختی وجود داشته است و از طریق آقای شهریاری نماینده ایشان چنین کاری انجام می‌شود. من دست پیشکسوتان را هم می بوسم

مدیرعامل استقلال گفت: باید از کادرفنی سابق باشگاه استقلال تشکر کنم. هر آنچه در توان داشتند را گذاشتند و باید از آنها تقدیر کنم.

وی درباره انتخاب موسیمانه تصریح کرد: دنبال مربی بودیم که عادت به قهرمانی و جام بردن داشته باشد چون استقلال تیمی است که عادت به قهرمانی دارد. ما دنبال برگشت به جایگاه خودمان در قاره کهن داریم. او در قاره آفریقا و موفقیت در عربستان و مصر ما را مجاب کرد انتخاب کنیم. او با مربیان بزرگی چون کارلوس البرتو پریرا کار کرده است.

او افزود: یک سوپرمارکت هم نیاز به زمان دارد تا به روزهای خوبش برگردد. می‌دانیم هواداران خسته شده است اما استقلال چند ماه است که کار را از سر گرفته است. خدا را شکر سرمربی انتخاب شد.

سمیعی خاطرنشان کرد: مسائل فنی و انتخاب بازیکن با سرمربی تیم است. هر کجا امکان داشته باشد با رعایت قوانین و حفظ سقف بودجه اقدام خواهیم کرد. مطمئن هستیم با حضور چنین مربی که دنبال قهرمانی است به هدف خود خواهیم رسید.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.