سهراب ثابت کرد فرزند خلف باشگاه است/ طاهری: برگ جدیدی در تاریخ استقلال ورق خورد

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 11:04
پیشکسوت استقلال می‌گوید که این تیم بازیکنان خوب و تراز اولی دارد که می‌توانند به تیم کمک کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بیژن طاهری، پیشکسوت باشگاه استقلال در مراسم معارفه پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید آبی‌پوشان گفت: به نظر من امروز برگ تازه‌ای از تاریخ باشگاه استقلال ورق خورد. فکر کردن به گذشته، به این‌که چه کسی آمد و چه کسی رفت، یا این‌که نتایجی گرفتیم یا نگرفتیم، دیگر بیهوده است. از امروز باید به فکر این تیم بود و با همان شعاری که همیشه داده‌ام، یعنی اتحاد و همدلی که میان پیشکسوتان و هواداران وجود دارد، امیدوارم این مربی با حمایتی که از طرف باشگاه خواهد شد، بتواند روزهای خوبی برای این تیم به ارمغان بیاورد. 

وی ادامه داد: بارها در صحبت‌هایم گفته‌ام که این تیم، تیمی خوب و قدرتمند است و در همه پست‌ها بازیکنان تراز اولی دارد. این تیم می‌تواند به جدول برگردد، اما تنها با اتحاد، همدلی و حمایت از سرمربی است که این امر محقق خواهد شد. 

او درخصوص اینکه طرفداران باید از تیم حمایت کرده و به موسیمانه فرصت بدهند، گفت: ما هوادارانی داریم که همواره از تیم حمایت کرده‌اند و به همه مربی‌ها فرصت کافی داده‌اند، حتی به مربی‌هایی که جام نگرفتند. هوادار همیشه پشت تیم بوده و من از آن‌ها سپاسگزارم که در بدترین و سخت‌ترین روزها کنار این تیم ایستاده‌اند. من چند سالی در کنار این تیم بوده‌ام و می‌دانم که هوادار حمایت می‌کند. امیدوارم که همگی، از مدیرعامل تا کوچک‌ترین عضو باشگاه، همدل و هم‌صدا شویم و این تیم بتواند امسال، ان‌شاءالله، نتایج درخشانی کسب کند.

طاهری درخصوص اینکه چرا آبی‌ها بازی‌های هجومی کمتری به نمایش گذاشته‌اند، گفت: من رزومه موسیمانه را دیده‌ام، متوجه شدم که او نیز در تیم‌های مختلفی که بوده، بر سبک هجومی تأکید داشته است. البته که قطعاً باید یک مربی ایرانی نیز در کنار ایشان باشد، چرا که آقای موسیمانه تنها سه روز پیش وارد ایران شده و فردا هم بازی داریم؛ او هنوز شناختی از تیم ندارد و حتی ممکن است نام بازیکنان را به‌خوبی یاد نگرفته باشد، بنابراین حضور یک مربی ایرانی در کنار او ضروری است. 

وی در پایان گفت: همچنین لازم می‌دانم از آقای سهراب بختیاری‌زاده تشکر کنم. او مسئولیت سنگینی را پذیرفت و با تمام وجود برای تیم تلاش کرد. برخی می‌گویند که با این مسئولیت، سهراب تخریب شد، اما من بر این باورم که سهراب آباد شد، زیرا او فرزند خلف این خانواده است و ثابت کرد که به تیم و باشگاهش وفادار است. امیدوارم که در ادامه راه موفق باشد و شاهد پیشرفت‌های بیشتر او در این مسیر باشیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.