کنایه مورینیو به داور دیدار فنرباغچه و منچستر

مشرق نیوز جمعه 04 آبان 1403 - 11:47
سرمربی پرتغالی فنرباغچه پس از اخراج در بازی دیشب با منچستریونایتد در هفته سوم لیگ اروپا به انتقاد از داور مسابقه پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال فنرباغچه و منچستریونایتد، دیشب در حالی در هفته سوم لیگ اروپا در حالی به تساوی یک – یک رسیدند که خوزه مورینیو که برابر یونایتد تیم سابقش قرار گرفته بود، پس از اعتراض به داوری از روی نیمکت اخراج شد.

مورینیو در نیمه دوم پس از اعتراض به صحنه‌ای که معتقد بود باید داور مسابقه به نفع فنرباغچه پنالتی می‌گرفت، با کارت قرمز اخراج شد تا بقیه بازی را از روی سکوها تماشا کند.

سرمربی پرتغالی فنرباغچه در نشست خبری پس از مسابقه، اظهار داشت: پس از پایان بازی به سمت داور رفتم و از او پرسیدم که چرا من را اخراج کرد. داور به من یک چیز باورنکردنی گفت. او گفت که می‌تواند همزمان هم داخل محوطه جریمه را ببیند و هم می‌تواند من را روی نیمکت ببیند. من به او تبریک می‌گویم زیرا این یک چیز کاملا باورنکردنی است. در طول بازی با سرعت ۱۰۰ مایل در ساعت، او یک چشم به موقعیت پنالتی داشت و یک چشم به رفتار من روی نیمکت. این توضیحی بود که او به من داد و به همین دلیل یکی از بهترین داوران جهان است!

وی در ادامه به کنایه گفت: فکر می‌کنم بهترین کار پس از ترک فنرباغچه، رفتن به باشگاهی است که در مسابقات یوفا بازی نمی‌کند. بنابراین اگر هر باشگاهی در انتهای جدول در انگلیس در دو سال آینده نیاز به مربی داشته باشد، من آماده هستم.

مورینیو درباره بازی هم تصریح کرد: نمی‌خواهم چیز دیگری بگویم، ما برابر تیمی که بسیار برتر است، فوق‌العاده بازی کردیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.