حمله آرسنالی‌ها به ونگر: باعث تاسف هستی!

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 12:08
هواداران آرسنال از دفاع آرسن ونگر از منچسترسیتی در برابر اتهامات مطرح شده علیه این باشگاه بسیار ناراحت و عصبانی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در چند ماه اخیر با اتهامات بسیاری در زمینه نقض قوانین فرپلی مالی روبرو بوده و لیگ برتر انگلیس ۱۱۵ مورد نقض قانون توسط این باشگاه را در تحقیقاتش مشخص کرده و حالا رسیدگی به اتهامات آنها در دادگاه به صورت رسمی آغاز شده است.

این وضعیت باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌ها و به خصوص هواداران دو تیم لیورپول و آرسنال به صورت جدی خواهان رسیدگی به این اتهامات باشند و حتی امیدوار هستند که جام‌های قهرمانی هم از این باشگاه گرفته شود اما ونگر روز گذشته در اظهاراتی عجیب از سیتی دفاع کرد و مدعی شد که وارد کردن اتهامات مالی به سیتی عقلانی نیست.

مطرح شدن این اظهارات از سوی ونگر باعث ناراحتی و عصبانیت هواداران آرسنال شده و واکنش آنها را به دنبال داشته است. یکی از آنها با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت:« این چه حرف لعنتی‌ای است که او حتی آن را به زبان آورده است؟»

کاربر دیگری اظهار داشت:« ونگر حالا که دیگر سرمربی تیم رقیب سیتی نیست، نظرش را درباره این باشگاه عوض کرده است. تماشای چنین وضعیتی واقعا باعث تاسف است.»

یکی از هواداران آرسنال اضافه کرد:« لعنتی، او وقتی که مربی بود چنین حرفی نمی‌زد. ونگر همه چیزش را از دست داده و باعث تاسف است.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.