خاتمی: جزایر سه‌گانه ملک ایران بوده، هست و خواهد بود

خبرگزاری ایسنا جمعه 04 آبان 1403 - 12:22
امام جمعه موقت تهران گفت: نیروهای مسلح با اتکا به بازوهای پرتوان شما ملت گفته‌ است اگر اسرائیل دست از پا خطا کند با عملیات وعده صادق ۳ آن ها را می کوبند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه دینداری هزینه دارد و باید برای آن هزینه داد، گفت: در راه دینداری آنقدر اذیت می‌کنند و کشتار راه می‌اندازند تا شما دست از دین بردارید؛ به فضل خدا در ۴۵ سال انقلاب اسلامی زورشان نرسیده و نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه دشمن مدام در حال تلاش علیه شماست، گفت: سخن از این دولت و آن دولت نیست، بلکه آن‌ها با هویت دینی شما مخالفند.

خاتمی با اشاره به آیات قرآن و توطئه ها در زمان پیامبران مختلف گفت: باید در مقابل توطئه ها و نقشه های دشمن بیدار بود، چون دشمن مدام در حال تلاش علیه شماست. قرآن کریم هفت راه را برای مقابله با توطئه های دشمن ذکر کرده است که اولین راه بیداری مدام و هوشیاری نظامی است که الحمدلله نیروهای مسلح با اتکا به بازوهای پرتوان شما ملت گفته‌ است اگر اسرائیل دست از پا خطا کند با عملیات وعده صادق ۳ آن ها را می کوبند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد غافل شوید، اما باید آمادگی در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و روانی و همه نوع آمادگی داشته باشیم. بحمدلله امتی آماده و همراه داریم که در مقابل دنیای کفر ایستاده و به فضل خدا پیروز میدان است.

خاتمی در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد: جزایر سه‌گانه ملک ایران بوده، هست و خواهد بود.

ادامه دارد ...

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.