موسیمانه هفتمین سرمربی استقلال در زمان حضور غلامپور

خبرورزشی جمعه 04 آبان 1403 - 12:27
با اعلام باشگاه استقلال، بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در این تیم ماندنی شد.

به گزارش خبرورزشی، مراسم معارفه پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید تیم استقلال، امروز در سالن کنفرانس مرکز ملی فوتبال برگزار شد. در این مراسم، موسیمانه برنامه‌های خود برای آبی‌پوشان تهران را ترسیم کرد و اعضای کادر فنی خود را معرفی نمود. پس از معرفی کادرفنی موسیمانه، مشخص شد بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان استقلال نیز در کادر این مربی آفریقایی حضور دارد و به کار خود در جمع آبی پوشان ادامه خواهد داد.

جالب است بدانید بهزاد غلامپور پیش از این در کادر فنی سرمربیانی نظیر آندره آ استراماچونی، فرهاد مجیدی، ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام در استقلال به عنوان مربی دروازه‌بانان فعالیت کرده است. 

همچنین غلامپور، در مدت زمانی که مجید نامجو مطلق و سهراب بختیاری زاده نیز به عنوان سرمربی موقت در استقلال فعالیت کردند نیز در کادرفنی این تیم حضور داشت. غلامپور در سال های اخیر، فقط در کادرفنی محمود فکری در تیم استقلال حضور نداشت. مربی دروازه بانان استقلال در زمان سرمربیگری محمود فکری، سعید عزیزیان بود.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.