پوستج‌اوغلو: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

خبرگزاری ایسنا جمعه 04 آبان 1403 - 13:06
سرمربی تاتنهام از پیروزی خانگی تیمش برابر نماینده هلند در لیگ اروپا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، تاتنهام در سومین دیدارش در فصل جاری لیگ اروپا نیز به پیروزی رسید و توانست با یک گل آلکمار هلند را از پیش رو بردارد. ریچارلیسون برزیلی تنها گل بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

آنژه پوستج‌اوغلو بعد از بازی گفت: اکثر اوقات بازی را کنترل کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. همانطور که دیدید مایکی مور در سمت چپ راحت‌تر است و در نیمه دوم توقف‌ناپذیر بود و درخشش خوبی داشت. از بازی خوب او خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم. شایسته این برد بودیم و حالا باید به فکر دیدار بعدی در لیگ برتر بود.

جیمز مدیسون، کاپیتان تاتنهام، نیز درباره پیروزی مقابل AZ آلکمار در دیدار رفت مرحله سوم لیگ اروپا گفت: سه برد و ۹ امتیاز تیم را در موقعیت بسیار خوبی قرار داده است و ما بسیار راضی هستیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا پنالتی را ریچارلیسون زد گفت: هر دو می‌خواستیم پنالتی را بزنیم اما ریچارلیسون در حال بهبودی از مصدومیت است و این مهم است که بتواند گلزنی کرده و اعتمادبه‌نفس پیدا کند.

تاتنهام با ۹ امتیاز بعد از لاتزیو در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ اروپا قرار دارد. تیم هلندی نیز با سه امتیاز از سه بازی در رده بیست‌وچهارم ایستاده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.