نوجوانان هندبال ساحلی بر بام آسیا ایستادند

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 13:21
تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران با شکست تایلند قهرمانی خود در قاره کهن را تکرار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران امروز، جمعه، 4 آبان، در آخرین و مهمترین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف تیم دوم جدول رده‌بندی یعنی تایلند رفت و توانست 2 ست متوالی حریف قدر خود را شکست دهد تا با امتیاز کامل بر بام قاره کهن بایستد. 

تیم‌های ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در سال 2022 در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در تهران برگزار شد عنوان قهرمانی را به دست آورد و این بار قهرمانی خود را در تایلند تکرار کرد. 

تیم ملی کشورمان پیش از این سهمیه مسابقات جهانی که سال 2025 در تونس برگزار می‌شود، را کسب کرده و امروز ویترین افتخارات خود را کامل‌تر کرد و قهرمانی آسیا را به دست آورد. 

سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان تونس 2025 امروز با برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای کاپ قهرمانی به ملی‌پوشان کشورمان به کار خود پایان می‌دهد.

2099880
2099881
2099882

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.