۲۹ شهید و چندین زخمی در حمله به بیت لاهیا+ فیلم

خبرگزاری مهر جمعه 04 آبان 1403 - 13:25
ارتش رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایت‌های جدید در شمال نوار غزه ۲۹ فلسطینی را به شهادت رساند و چندین نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی جنایت‌های جدیدی را در حق ساکنان شمال نوار غزه مرتکب شده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در پی حمله رژیم صهیونیستی به ۲ خانه در بیت لاهیا در شمال نوار غزه ۲۵ نفر به شهادت رسیده‌اند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای ۴ نفر نیز در حمله رژیم صهیونیستی به اطراف مسجد «القسام» در پروژه بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که از سپیده‌دم امروز تاکنون ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به خانه‌های مسکونی در نقاط مختلف نوار غزه ۶۷ نفر را به شهادت رسانده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.