تقابل خیابانی با پرسپولیسی‌ها ادامه دارد

خبرورزشی جمعه 04 آبان 1403 - 14:21
ادعاهای تازه جواد خیابانی موجی از ناراحتی را در بین بازیکنان و مدییران پرسپولیس ایجاد کرده است.

به گزارش خبرورزشی، نوع و نحوه گزارشگری جواد خیابانی در بازی پرسپولیس و السد و نوع انتقادهای زیادی که از نحوه بازی برخی بازیکنان پرسپولیس به ویژه مهاجمان این تیم مطرح کرد در همان ۶۰ دقیقه اول بازی باعث شد تا موجی از تماس‌های تلفنی به سوی روابط عمومی شبکه ۳ و همین طور برنامه فوتبال برتر با اجرای محمدرضا احمدی روانه شود.

هواداران پرسپولیس که از نحوه نمایش تیمشان راضی بودند و از به توپ تبدیل نشدن گل‌هایشان به شدت ناراحت به نظر می‌رسیدند با نوع گزارش خیابانی از وضعیت گزارش او و جملاتی که ارتباطی به گزارش بازی نداشت به شدت ناراحت بودند. اما جالب اینجاست که خیابانی بعد از شنیدن هجمه ناراحتی هواداران پرسپولیس در پایان بازی ادعای جدیدی را مطرح کرد و تاکید داشت که دلیل شکست پرسپولیس گزارش او نبوده بلکه گل نزدن مهاجمان پرسپولیس بوده است.

از من انتظار نداشته باشید طوری گزارش گنم تا مهاجمان تیم تان گل بزنند و بازی را ببرید.

 این ادعا در شرایطی مطرح شد که هیچکس خیابانی را عامل شکست تلقی نکرد بلکه اعتراض به نوع گزارشی بود که این گزارشگر باسابقه ارائه داد. اما این پایان کار نبود و خیابانی روز قبل در برنامه ای تلویزیونی باز هم به این موضوع پرداخت و حدود ۸ دقیقه از برنامه را به این انتقاد اختصاص داد. او با محور قرار دادن حملات نقد خود به لوکاس ژوائو مهاجم ملی پوش پرسپولیس را در همان اولین بازی که در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفته با دی‌کارمو مقایسه کرده و با به میان کشیدن بحث دلالی، مدعی شد برخی دلال‌ها بازیکنان خارج از رده را به فوتبال ایران وارد می‌کنند و در ادامه نیز صحبت‌های خود را این گونه تکمیل کرد:

اگر بازیکنی خوب نیست به جای تعویض بازیکن دلالش را عوض کنید.

خیابانی با این جمله پا را فراتر از اظهارنظرهای گزارشگری‌اش در فوتبال گذاشت و عملا حضور لوکاس ژوائو در پرسپولیس را به بحث دلالی مرتبط دانست. خیابانی همچنان به اظهاراتش ادامه داد و در پایان برنامه نیز هواداران و باشگاه پرسپولیس را به رویارویی جدیدی فراخواند و این ادعا را مطرح کرد:

 من ادعایی ندارم و تا به حال به تهیه کننده‌های برنامه‌ها نگفته ام بازی تیمی را برای گزارش به من بدهند اما همین جا از مهدی‌هاشمی می‌خواهم تا گزارش بازی بعدی پرسپولیس را هم به من بدهد.

ادعایی که عملا او را در تقابل با باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم قرار می‌دهد. ادعایی که نه تنها واکنش مجازی برخی از پیشکسوتان پرسپولیس از جمله جواد کاظمیان را به همراه داشت بلکه اسباب خشم و ناراحتی تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس را فراهم آورد تا آن‌ها با مطرح و انتقال این صحبت‌ها به باشگاه پرسپولیس در انتظار واکنشی از سوی باشگاه شان به این ادعاهای جواد خیابانی باشند.

حال باید منتظر بود و دید واکنش باشگاه پرسپولیس به این اظهارات چه خواهد بود. هرچند تا همین جای کار در فضای مجازی واکنش‌های زیادی از سوی هواداران پرسپولیس به خیابانی صورت گرفته و بی شک ادامه نیز خواهد داشت. به ویژه این که خیابانی صراحتا اشاره کرده می‌خواهد بازی بعدی پرسپولیس را نیز گزارش کرده تا شخصا این تقابل را به نوعی ادامه دهد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.