تظاهرات ضد صهیونیستی مقابل سفارت آمریکا در لندن

صدا و سیما جمعه 04 آبان 1403 - 15:57

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، ادامه تظاهرات ضد رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم در انگلیس این بار برابر سفارت آمریکا در لندن به عنوان اصلی‌ترین پشتیبان رژیم صهیونیستی در کشتار مردم و ویرانی منطقه شکل گرفت.
یک شهروند انگلیسی حاضر در این تظاهرات گفت: آنهایی که برای کشتن نوزادان کودکان زنان و مردان و ویرانی خانه‌هایشان به اسراییل سلاح می‌دهند جنایتکارند.
وی افزود: آمریکا منبع اصلی تامین کننده وسایل ارتکاب به جنایات اسرائیل است همچنین دولت ما ( انگلیس ) و ما نمی‌خواهیم پول مالیات ما صرف تولید بمب و جنگ افزار و فناوری های جاسوسی برای کشتن فلسطینیان و مردم لبنان، همچنین ویرانی خانه هایشان شود.
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی موسسه ایپسوس نشان می‌دهد 73 درصد مردم انگلیس خواهان آتش بس فوری و توقف کشتار مردم منطقه‌اند اکنون در این اجتماع رویکرد دولت‌های آمریکا و انگلیس در تداوم حمایت از اسرائیل شرم‌آور توصیف شده است.
جیم کوران تحلیلگر مسائل سیاسی می گوید: دولت انگلیس همدست با اسرائیلی‌هاست، با اطلاعات هوایی که تهیه می‌کند و آنها را در اختیار رژیم نژادپرست اسرائیل می‌گذارد تا برای کشتار فلسطینیان استفاده شود.
وی افزود: دولت انگلیس توسط پایگاه هوایی در قبرس به اسرائیل کمک می‌کند و مانند آمریکا به اسرائیل جنگ افزار می‌دهد تا این رژیم تروریست کودکان بیشتری را به قتل برساند.
تظاهرات زنجیره‌ای حامیان فلسطین در انگلیس اکنون علاوه بر روزها به شب‌ها نیز کشیده شده است تا خواب آرام را از چشمان حامیان اسرائیل بگیرد.
یک شهروند انگلیسی حاضر در این تظاهرات می گوید: من تلاش کرده ام تا در هر تظاهراتی که علیه نسل کشی فلسطینیان و اکنون در لبنان برگزار می شود حاضر باشم.
او درباره علت اصلی حضورش در تظاهرات برابر سفارت امریکا در لندن می گوید: ما آمریکا را حامی اصلی جنایات اسراییل می دانیم و به این علت در اینجا حضور داریم.
بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده آمریکا 87 بار از حق وتو در سازمان ملل برای مخالفت با کشورها استفاده کرد که 46 بار یعنی بیش از نیمی از آن برای حمایت از رژیم اسراییل بود.

 

 

 

اظهارات:
۱ – شهروند انگلیسی
۲ – جیم کوران – تحلیلگر مسائل سیاسی
۳ – شهروند انگلیسی

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.