فرصت حدود یک ماهه سرویس‌ مدارس بدون برچسب

صدا و سیما جمعه 04 آبان 1403 - 16:07

فرصت یک ماهه به سرویس‌های مدارس بدون برچسب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: شهریور امسال طبق آیین‌نامه هیئت دولت مقرر شد مدیر مدرسه و شرکت ارائه دهنده سرویس مدرسه، اطلاعات خود را در سامانه سپند ثبت کنند. 

شادی مالکی افزود:طبق این آیین نامه سرویس مدرسه همه دانش‌آموزان تهرانی باید تا آذر به برچسب سرویس مدرسه مجهز و ناوگان خودرویی مورد تأیید برای دانش‌آموزان استفاده شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در روز‌های اخیر طرح مشترکی بین سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور برای نظارت و پایش عملکرد ناوگان دانش‌آموزی آغاز شده است. 

شادی مالکی افزود:در این طرح، ۱۰ دستگاه خودرو گشت سازمان تاکسیرانی به همراه نیرو‌های پلیس راهور و همکاران آموزش و پرورش، پایش ناوگان دانش‌آموزی را آغاز کردند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت:در قالب اجرای این طرح، خودرو‌هایی که معاینه فنی ندارند یا بیش از ظرفیت مجاز سرویس‌دهی می‌کنند، را پلیس اعمال قانون می‌کند.

شادی مالکی افزود: به پیمانکاران و خودرو‌هایی که در سامانه سپند ثبت‌نام نکرده‌اند، تذکرات لازم داده می‌شود تا اطلاعات خود را به ثبت برسانند و از آذر با فعالان غیرمجاز برابر ضوابط برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تأکید بر اینکه درخواست ما از تمام اولیای دانش‌آموزان این است که به برچسب سرویس مدرسه حساسیت داشته باشند و خواستار وجود این برچسب از رانندگان سرویس باشند، گفت: ثبت این اطلاعات توسط رانندگان کار سختی نیست و شامل اطلاعاتی مانند نداشتن سوءپیشینه کیفری، نداشتن اعتیاد، و گواهینامه معتبر است و اولیا می‌توانند در صورت نیاز، اطلاعات بیشتری را از سازمان تاکسیرانی دریافت کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.