نتایج مرحله اول لیگ اسلالوم جام خلیج‌فارس

صدا و سیما جمعه 04 آبان 1403 - 16:07
نتایج مرحله اول لیگ اسلالوم جام خلیج‌فارس
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، پنجمین دوره مسابقات لیگ اسلالوم جام خلیج فارس یادواره سردار شهید حاج عباس نیلفروشان با شعار «جزایر سه‌گانه تا ابد ایرانی» از امروز ۴ آبان در بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
 
در این رقابت‌ها باشگاه‌های استخر شهید فاضل شهرکرد، نوین البرز، توسعه ساختمانی الهیه اصفهان، کفش سالار قم و آوا شهرکرد در بخش بانوان و باشگاه‌های هیرو شهرکرد، فولاد هرمزگان، نوین البرز، شهید محتاجعلی یزد و کفش سالار قم در بخش آقایان حضور دارند.
 
مسابقات در مواد کایاک و کانوی تک‌نفره، اسپرینت اسلالوم و کایاک و کانو امدادی و نخستین بار در ماده کایاک کراس به صورت آزمایشی برگزار می‌شود.
 
در ابتدا قایقرانان بخش مردان در ۴ ماده رقابت کردند؛
 
در کایاک مردان؛ پارسا مولایی از هیرو شهرکرد با زمان ۱:۰۴.۶۳ دقیقه، ماهد صفی خانی از کفش سالار قم با زمان ۱:۱۱.۷۳ دقیقه و فربد صدفی از فولاد هرمزگان با زمان ۱:۱۴.۰۲ دقیقه اول تا سوم شدند.
 
در کانوی مردان؛ پرهام فتاحی از فولاد هرمزگان با زمان ۵۹.۹۶ ثانیه اول، آرین احدی از هیرو شهرکرد با زمان ۱:۰۸.۴۰ دقیقه دوم و محمدطا‌ها اسماعیلی از کفش سالار قم با زمان ۱:۳۰.۱۰ دقیقه سوم شدند.
 
در اسلالوم امدادی مردان؛ پرهام فتاحی و مرصاد واحدی از فولاد هرمزگان با زمان ۲:۰۲.۴۱ دقیقه مقام اول، پارسا مولایی و آرین احدی از هیرو شهرکرد با زمان ۲:۰۵.۱۵ دقیقه مقام دوم و محی‌الدین کریمی و آریا خسروی از نوین البرز با زمان ۲:۳۹.۸۶ دقیقه مقام سوم را به دست آورد.
 
در مسابقه اسپرینت اسلالوم مردان؛ سام نوری‌نسب و سجاد احسانی از فولاد هرمزگان با زمان ۴۲.۴۳ ثانیه، بنیامین آسوده‌رو و محمدمهدی علیپور از شهید محتاجعلی یزد ۴۷.۷۵ ثانیه و محمدطا‌ها نصیری و پارسا مروتی از هیرو شهرکرد با زمان ۵۴.۱۹ ثانیه اول تا سوم شدند.
 
این مسابقات با برگزاری رقابت‌های بخش بانوان در دریاچه آزادی ادامه دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.