فلیک: خیلی به ال‌کلاسیکو فکر نمی‌کنم!/ داورها کار سختی دارند

خبرورزشی جمعه 04 آبان 1403 - 16:21
هانسی فلیک می‌گوید این که بارسلونا یک روز بعد از رئال‌مادرید بازی کرده را نمی‌تواند تغییر دهد و مجبور هستند با این شرایط در ال‌کلاسیکو حاضر شوند.

به گزارش خبرورزشی، هانسی فلیک شنبه شب برای نخستین مرتبه در ال‌کلاسیکو بارسلونا را هدایت خواهد کرد، در حالی که تیمش شرایط خوبی دارد و صدرنشین رقابت‌هاست.

فلیک در ابتدای صحبت‌هایش در کنفرانس خبری درباره ال‌کلاسیکو و حساسیت‌هایش گفت: «راستش را بخواهید، خیلی به آن فکر نمی‌کنم. وظیفه من این است که تیم را به خوبی آماده کنم. دیدم که همه بازیکنان مشتاقانه منتظر این بازی هستند. من هم امیدوارم. بازی بسیار خوبی خواهد بود.»

او درباره سبک بازی تیمش بیان کرد: «ما سیستم خود را داریم، من گفتم که باید برخی چیزها را بهبود بخشیم. هر بازی که انجام می‌دهیم با نوع بازی حریف سازگار می‌شویم و این کار را مقابل رئال مادرید هم انجام خواهیم داد. همه تیم‌ها بازیکنان سریعی دارند. من به تیمم اعتماد دارم که می‌توانند مقابل هر تیمی پیروز شوند و این باور و اعتماد برای بازی فردا هم تغییری نمی‌کند.»

بارسلونا یک شب دیرتر از رئال در لیگ قهرمانان بازی کرده و این شاید باعث شود خسته‌تر باشند. فلیک در این باره هم بیان کرد: «نمی‌توانیم این را تغییر دهیم. درست است که مادرید سه‌شنبه بازی کرد، ما چهارشنبه بازی کردیم، اما وضعیت همین است، نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم.»

او درباره انتقاد رئالی‌ها از داوران هم اظهار داشت: «ما این کار را انجام نخواهیم داد. من فکر می‌کنم داورها کار سختی دارند و این کار من نیست که بتوانم آنها را کاملاً قضاوت من تجربیات خوبی با داوری در لالیگا داشته‌ام، شکایتی ندارم. به بازیکنان گفته‌ام که روی خود بازی تمرکز کنند نه دیگر اتفاقات آن. ما نمی‌توانیم مواردی مانند داوری را تغییر دهیم. من قبلاً به سوالاتی درباره داوری‌ها در گذشته در برنابئو پاسخ داده‌ام. قبلاً در برنابئو بوده‌ام. مدت‌ها پیش با بایرن در آنجا بازی کردم، هیچ اتفاقی نیفتاد.»

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.