تیراندازی خونین به امام جمعه کازرون / ضارب خودکشی کرد

عصر ایران جمعه 04 آبان 1403 - 17:01
این دومین امام جمعه کازرون است که با حمله مسلحانه مواجه می شود.

امام جمعه کارزون، هدف گلوله قرار گرفت.
به گزارش عصر ایران، یک مرد مسلح، بعد از ظهر امروز و بعد از پایان نماز جمعه، با سلاح کمری به سمت حجت الاسلام صباحی امام جمعه تیراندازی کرد و او را به شدت مجروح ساخت.

تیراندازی به امام جمعه کازرون: حجه الاسلام صباحی درگذشت / ضارب خودکشی کرددر حالی که فرماندار کازرون می گوید امام جمعه با حالی وخیم در بیمارستان تحت درمان است، نماینده این شهر در مجلس گفته است که او به شهادت رسیده است.
فرماندار همچنین در گفت و گو با صدا و سیما گفته است که وضعیت جسمانی امام جمعه خوب نیست و در صدد اعزام او به بیمارستانی در شیراز هستند.
هنوز معلوم نیست این حادثه تروریستی و سیاسی بوده یا ضارب انگیزه های دیگری داشته است. با این حال فرماندار کازرون گفته است: احتمال خصومت شخصی در این حادثه وجود دارد و ابعاد موضوع در دست بررسی است.

خبرهای تکمیلی حاکی از آن است که ضارب بعد از تیراندازی به امام جمعه، خودکشی کرده است.
 در همین حال  بنیاد شهید کازرون نیز اعلام کرد: شایعه جانبازی ضارب امام جمعه کذب است

این دومین امام جمعه کازرون است که با حمله مسلحانه روبه رو می شود.

در خرداد 1398 هم امام جمعه وقت شهر کازرون ( حجه الاسلام محمد خرسند ) نیز با حمله چاقویی جان خود را از دست داد.

قتل قبلی

 امام جمعه پیشین کازرون، حجه الاسلام محمد خرسند، بامداد 8 خرداد 1398 در حالی که از مراسم احیاء شب بیست سوم ماه رمضان باز می گشت پیش از اذان صبح در مقابل منزل خود هدف حمله و ضربات چاقو قرار گرفت و از ناحیه شکم به شدت مضروب , ساعتی بعد در اثر شدت و عمق جراحات درگذشت.

تیراندازی به امام جمعه کازرون: حجه الاسلام صباحی درگذشت / ضارب خودکشی کرد

  قاتل مردی 47 ساله و با پوشش لباس تعزیه خود را به او رسانده و پس از اصرار به گرفتن عکس سلفی با مرحوم خرسند با چاقو به او حمله ور شده بود. او ساعاتی بعد از این قتل، بازداشت شد.

 

 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.