آرتتا: امیدوارم این سه بازیکنم به بازی لیورپول برسند

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 17:02
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، درباره وضعیت مصدومیت ستاره‌های تیمش، از جمله بوکایو ساکا، پیش از دیدار مقابل لیورپول صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، توپچی‌ها با روندی نگران‌کننده در بازی‌های اخیر، هفته جدید لیگ برتر را آغاز می‌کنند. شکست ناامیدکننده هفته گذشته مقابل بورنموث با پیروزی غیرمطمئن برابر شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا ادامه پیدا کرد.

احتمالاً آخرین تیمی که آرتتا می‌خواهد مقابل آن قرار بگیرد، تیم پرانرژی لیورپول به سرمربیگری آرنه اشلوت است. این کار حتی دشوارتر شده است زیرا بوکایو ساکا، یورین تیمبر و ریکاردو کالافیوری دچار مصدومیت شده‌اند و مشخص نیست که در این بازی حضور داشته باشند یا نه.

آرتتا در نشست خبری پیش از بازی، در مورد این سه بازیکن و دیدار برابر لیورپول، صحبت کرد.

وضعیت تیمبر، ساکا و کالافیوری؟
ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که به نوعی آنها را در دسترس داشته باشیم. وضعیتشان بسیار نامشخص است و نمی‌دانیم آنها را خواهیم داشت یا نه. سخت است ولی امیدوارم هر سه به بازی برسند.

نوع مصدومیت کالافیوری؟
او نیاز به آزمایش‌های بیشتری دارد. دیروز برخی آزمایش‌ها انجام شد و امروز نیز آزمایش‌های بیشتری خواهد داشت. آخرین بار فکر می‌کردیم وضعیتش واقعاً بد است، اما دو روز بعد بهتر شد.

2099944

شرایط ساکا؟
او کمی تمرین روی چمن انجام داده است. اینکه تا چه حد می‌توانیم او را تا روز یکشنبه آماده کنیم، یک سوال دیگر است. خواهیم دید.

درباره تیمبر؟
این اولین جلسه تمرینی بود که او توانست کمی در آن شرکت کند. او مدت زیادی بیرون بوده است. فکر می‌کردیم که بتواند زودتر برگردد.

نظرتان درباره لوئیس اسکلی و انوانری؟
آنها آماده هستند. آنها برای بازی کردن در رقابت با بازیکنان دیگر هستند. همیشه آنها را برای بازی در نظر می‌گیرم.

بازی با لیورپول؟
آنها تیم خوبی بوده‌اند و اشلوت به خوبی در بازی‌های گذشته ظاهر شده. بازی با لیورپول همیشه دشوار است. امیدواریم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم تا به روند بهتری برسیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.