سورپرایز خیبر برای پرسپولیس چه خواهد بود؟

خبرآنلاین جمعه 04 آبان 1403 - 17:05
سرمربی شمس‌آذر قزوین ابراز امیدواری کرد روی نیمکت این تیم بتواند نتایج خوبی بگیرد و هواداران را خوشحال کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شمس‌آذر قزوین که به تازگی با تغییرات روی نیمکت خود مواجه شده، روز شنبه در هفته نهم لیگ برتر میزبان پرسپولیس است. رضا مهاجری سرمربی جدید شمس‌آذر قبل از نبرد با پرسپولیس در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را پیرامون شرایط تیمش و بازی فردا انجام داد.

مشروح صحبت‌های مهاجری را در ادامه می‌خوانید:

فقط یک جلسه تیم را تمرین دادم!
درباره شرایط بازی فردا با توجه به اینکه فقط یک جلسه تمرین کردیم از نطر فنی بحثی ندارم. خوشحالم در دیار جدیدی فعالیت می‌کنم و امیدوارم با تلاش بازیکنان امانت‌دار خوبی باشم و به جایگاه شایسته‌ای برسیم. امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را  تجربه کنیم. شمس آذر نشان داده اهداف بزرگی دارد. ما در مسیری هستیم برای مسیر بهتر. بازی با پرسپولیس چالش سختی برای ماست.

از اعتماد قزوینی‌ها تشکر می‌کنم
این شغل ماست. از مالکیت، مدیریت و هیئت فوتبال و اداره کل تربیت بدنی هم تشکر می‌کنم. آن چیزی که خاطر ما را جمع می‌کند بازیکنانی داریم که پرتوان و با انگیزه هستند که کمتر به آنها توجه شده و اگر توجه بیشتری شود مثل فصل گذشته آنها می‌توانند به تیم‌های بزرگ‌تر بروند.

به آینده شمس‌آذر امیدوار هستم
ظرفیت بالایی داریم. با پرکردن جای خالی می‌توانیم تیم کاملی بشویم و در ادامه مسیر همان شمس‌آذری بشویم که همه از آن انتظار دارند. به روزهای آینده امیدوار هستیم و این انگیزه و امید ما را بیشتر می‌کند.

هدف‌گذاری شمس‌آذر در فصل جاری؟
هیچ‌وقت شرایط شروع کارم را نمی‌بندم و بگویم من بستم که رتبه تیم را تک رقمی کنم یا حفظ کنم. در لیگ برتر، به قول سینمایی‌ها آخر داستان باز است که با تلاش و همت بیشتر بتوانیم روز به روز شرایط بهتری را برای خودمان رقم بزنیم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و از زیبایی‌های فوتبال همین است و تلاش می‌کنیم بهترین خودمان باشیم و حمایت هم بشویم و کاستی‌ها را هم کامل کنیم. ته داستان را نبستیم و باز است شاید به رتبه‌های بهتر برسیم.

یک روز خوب را مقابل پرسپولیس خواهیم داشت
پرسپولیس به هماهنگی کاملش رسید و تایید حرفم هم نتایجی است که این تیم گرفته و یک سختی داریم که توان پرسپولیس است. از این طرف هم می‌دانیم با چه تیمی بازی داریم و من از تمرین با بازیکنان انرژی مثبت گرفتم. اینقدر بازیکنانم خوب کار کردند اگر اشتباهات‌مان را در گذشته انجام ندهیم و خوب کار کنیم می‌توانیم مقابل پرسپولیس یک روز خوب را برای خودمان رقم بزنیم.

وضعیت چمن شهرقدس؟
فلسفه فوتبالم را می‌دانید. هیچ‌وقت ضد فوتبال بازی نکردم و فوتبال بازی کردم و تاوانش را هم دادم. تیم‌های من به گونه‌ای بازی می‌کنند که فوتبال زیر سوال نرود. می‌خواهیم فوتبالی بازی کنیم که از آن لذت ببریم و در کنارش هم نتیجه بگیریم. البته به زمان نیاز دارم ولی زمین نسبت به بازی اول که در بازی با هوادار در آن مسابقه انجام دادیم وضعیت بهتری دارد.

از حضور در خرم‌ آباد لذت بردم
این خاصیت فوتبال است و از فردای خودت خبر نداری. اگر می‌دانستیم برنامه‌ریزی دیگری می‌کردیم و هدف ما چیز دیگری بود. اکنون در مسیری دیگر قرار گرفتیم تمام وجودمان را قبلا در خیبر گذاشتم. از لحظه لحظه حضورم در خرم آباد لذت بردم و با همان انگیزه و اراده به شمس آذر آمدم.

جفا در حق مهاجری در خیبر؟
تمام تمرکزم روی شمس آذر است و مالک دارد و مالک محور است. به تصمیمش احترام می‌گذارم تا روزی که هستم می‌مانم. با تمام وجود تلاش می‌کنم و بعد هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

کمبود بازیکن در خیبر؟
ما 5 جای خالی داریم و باید بازیکن جذب کنیم. 48 ساعت شلوغی داشتیم. معارفه، تمرین و بازی با پرسپولیس و جمع کردن تیم و جلسات فنی. ولی صحبت‌های کلی با باشگاه کردیم که تیم باید تقویت شود. بازیکنان شایسته‌ای داریم ولی پازل ما باید کامل شود.

برد با خیبر در زمین شهرقدس؟
آدم خرافاتی نیستم ولی سال قبل در خرم آباد ما بدون مساوی در بازی‌های خانگی قهرمان شدیم. اما در لیگ برتر باخت آوردیم. مهم جایگاه تیم است. ما مقابل تیم بزرگی بازی می‌کنیم. البته خودمان را کوچک حساب نمی‌کنیم و فردا بازیکنان ما می‌توانند سورپرایزی برای لیگ داشته باشند. به لحاظ ارائه فوتبال بحث نتیجه با حمله و اتفاقات فوتبال رقم می‌خورد.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.