حملات پهپادهای مقاومت به مقر البغدادی و ادامه حملات موشکی/ زخمی شدن ۲۰ صهیونیست در «مجد کروم»

خبرگزاری ایسنا جمعه 04 آبان 1403 - 17:29
«حزب‌الله» لبنان تاکید کرد: با اسکادرانی از پهپادهای تهاجمی به مقر «البغدادی» حمله کردیم و اهداف خود را با دقت مورد اصابت قرار دادیم.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه، در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه‌شان و در دفاع از لبنان و مردمش در ساعت ۱۳ و ۳۰ بعدازظهر جمعه با اسکادرانی از پهپادها به موضع البغدادی حمله کردند و مستقیما به اهداف‌شان اصابت کردند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین گفت: ساعت ۹ صبح امروز مجاهدان ما تجمع نیروهای دشمن را در حد فاصل «مسکاو عام» و عدیسه با موجی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: بر اثر شلیک موشک از لبنان به نزدیکی مجد الکروم در الجلیل، ۲۰ نفر مجروح شدند که حال سه نفر آنها وخیم است است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که شهرک کرمئیل را با یک موجی از موشک‌ها بمباران کرد.

حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر همچنین گفت تجمع نیروهای دشمن اسرائیل در حومه شرقی شهرک عیترون را با گلوله‌های توپخانه و برای بار دوم ساعت ۱۳:۵۰ بعدازظهر امروز تجمع نیروهای صهیونیست در شرق شهرک عیترون را با موشک هدف قرار داد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.