پاشیدن رنگ قرمز بر دیوارهای شرکت اسلحه سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس

صدا و سیما جمعه 04 آبان 1403 - 17:32

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، رنگ پاشی گروه "فلسطین اکشن" درشبکه های اجتماعی در انگلیس منتشر شده است. این گروه اعلام کرد موسسه آمریکایی "ای پی سی او"، با شرکت اسلحه سازی "البیت سیستمز" ( Elbit Systems) اسرائیل که در انگلیس نیز شعباتی دارد، همکاری می کند. پلیس انگلیس دست کم دو نفر از معترضان را که علیه شرکت های جنگ افزار سازی برای اسراییل از جمله البیت سیستمز فریاد می زدند و خواستار پایان دادن به کشتار کودکان بودند بازداشت کرد.
میدل ایست آی در خبری اعلام کرد از هفتم اکتبر پارسال تاکنون بیش از چهل نفر از حامیان فلسطین و هواداران محیط زیست در انگلیس زندانی شده اند.
پیش از این نیز این گروه هوادار فلسطین، علیه همدستی شرکت های انگلیسی و شرکت های خارجی مستقر در انگلیس که به ارتش اسرائیل کمک می کنند ، تظاهرات برگزار کرده بود.
گروه "فلسطین اکشن" گزارش داده است شرکت اسلحه سازی صهیونیستی "البیت سیستمز" به منظور تبلیغ محصولات جنگ افزاری خود تبلیغ می کند این محصولات، در میدان رزم (علیه فلسطینیان) آزمایش شده و در نابود کردن افراد و تاسیسات، کاراست. موسسه "ای پی سی او" در 35 کشور جهان فعال است و در زمینه ارتباطات راهبردی و روابط عمومی، به شرکت ها مشورت می دهد.
صلح طلبان و عدالت خواهان از قشرهای مختلف دیشب نیز با برگزاری تظاهرات برابر سفارت آمریکا در لندن حکومت آمریکا را حامی اصلی رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین و لبنان و ویرانی منطقه دانستند و با فریادهای ضد آمریکایی، اسراییل را رژیمی تروریستی و نژاد پرست دانستند و بر ضرورت قطع حمایت ها از این رژیم تاکید کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.