آماده برای ال‌کلاسیکو: براهیم ۲ ماه زودتر برگشت!

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 18:14
براهیم دیاز در لیست رئال مادرید برای بازی برابر بارسلونا حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، اوایل این هفته تأیید شد که رئال مادرید برای ۲-۳ هفته آینده رودریگو را به دلیل مصدومیت عضلانی در اختیار نخواهد داشت. غیبت او برای کارلو آنچلوتی ضربه بزرگی است، اگرچه به نظر می‌رسد که گزینه‌های تهاجمی سرمربی ایتالیایی برای ال کلاسیکو هفته پیش رو کاهش نخواهد یافت.

براهیم دیاز طی چند روز گذشته به تمرینات گروهی بازگشته است و مصدومیت را پشت سر گذاشته است. او قرار بود برای حداقل سه ماه از میادین دور باشد، اما تنها شش هفته یا به طور دقیق ۴۱ روز غیبت داشت.

براهیم در لیست آنچلوتی برای بازی شنبه‌شب مقابل بارسلونا حضور دارد. این مهاجم مراکشی از تیم پزشکی رئال مادرید چراغ سبز را دریافت کرده است و می‌تواند برای دقایقی بازی کند.

براهیم در فصل اول حضور خود در رئال مادرید در فصل ۲۴-۲۰۲۳ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و بدون شک اگر بتواند آن فرم را در هفته‌های آینده به دست بیاورد، برای آنچلوتی یک بازیکن ارزشمند خواهد بود.

2099975

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.