پیگیری هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی همه مدعیان

صدا و سیما جمعه 04 آبان 1403 - 18:47

پیگیری هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی همه مدعیان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان به این شرح است؛

تیم‌های ملوان و سپاهان در انزلی به مصاف هم رفتند. ملوانی‌ها که دیدار اولشان به تعویق افتاده بود، امروز نخستین دیدارشان را برگزار کردند. سپاهان هم که هفته گذشته گل‌گهر را شکست داده بود امروز برای کسب سه امتیاز به میدان آمد و توانست با نتیجه ۳ بر صفر ملوان را شکست دهد.
خاتون بم امروز در اصفهان میهمان تام بود و در یک دیدار یک‌طرفه توانست این تیم را با ۵ گل شکست دهد و نخستین گام را محکم بردارد. تام هم با اندوخته ۳ امتیاز از بازی قبل به هفته سوم می‌رود.
گل‌گهر سیرجان که در هفته اول مقابل سپاهان شکست خورد امروز در سیرجان توانست با ۳ گل طاران البرز را شکست دهد و اولین برد لیگ برتری اش را کسب کند تا آماده مصاف با ملوان شود. طاران هم دومین شکستش را تجربه کرد.
در تهران امروز تیم آوا که تازه یک هفته است تشکیل شده به مصاف ایستا کردستان رفت. در این مسابقه کردستانی‌ها توانستند با نتیجه ۷ بر یک آوا را شکست دهند و دومین برد پر گلشان را کسب کنند.
پالایش گاز ایلام که هفته گذشته با ۶ گل مغلوب ایستا شد امروز در خانه میزبان نماینده بوشهر بود که توانست با ۳ گل این تیم را شکست دهد و اولین بردش را کسب کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.