نوراللهی به جنگ 3 ملی‌پوش می‌رود(عکس)

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 18:51
ستاره ایرانی الوحده یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل کلباء است.

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی که یکی از بازیکنان کلیدی الوحده به شمار می‌رود و دومین سال حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد، در مسابقه امشب تیمش مثل همیشه در جمع نفرات اصلی قرار می‌گیرد و امیدوار است برابر کلباء که مهدی قایدی، سامان قدوس و شهریار مغانلو را به‌عنوان بازیکنان ایرانی در اختیار دارد، به برتری برسند.

تیم فوتبال الوحده امارات مانند دیدارهای قبل با بهره‌مندی از احمد نوراللهی در پست هافبک هجومی، از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در استادیوم آل نهیان ابوظبی به مصاف تیم رده هفتمی کلباء خواهد رفت تا یکی از مسابقات هفته ششم لیگ برتر امارات را برگزار کند.

2099994

احمد نوراللهی که در پنج مسابقه این فصل لیگ برتر امارات به میدان رفته و دو پاس گل داده و روی یک گل تاثیرگذار بوده، امیدوار است امشب در جدال با تیمی که سه ملی پوش ایرانی در اختیار دارد، نمایش درخشانی داشته باشد و به برتری برسند.

یاران نوراللهی در این فصل سه پیروزی، یک مساوی و یک شکست داشتند و پس از کنار رفتن از جام ریاست جمهوری، به دنبال کسب مقابل کلباء هستند تا 13 امتیازی شوند و رتبه سوم جدول لیگ برتر امارات را حفظ کنند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.