هلاکت ۴ نظامی صهیونیست شب گذشته در کمین گروهی از مبارزان حزب الله

صدا و سیما جمعه 04 آبان 1403 - 19:32

هلاکت ۴ نظامی صهیونیست شب گذشته در کمین گروهی از مبارزان حزب الله

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی انفولیبان به نقل از رسانه‌های اسرائیلی در صفحه کاربری خود در ایکس نوشت چهار نظامی اسرائیل در کمین گروهی از مبارزان حزب الله در یک تونل کشته شدند.



انتقال پیکر شهدای خبرنگار به بیمارستان الزهراء
خبرنگار المیادین در گزارش خود از بیمارستان الزهراء در بیروت گفت: در حمله رژیم اشغالگر به محل اقامت خبرنگاران علاوه بر خبرنگاران شبکه المیادین چندین خبرنگار دیگر از شبکه های مختلف زخمی شده اند.
پیکر همکاران شهید غسان نجار، محمدرضا و همکار تصویربردار شبکه المنار وسام قاسم وارد بیمارستان الزهراء بیروت شد و خانواده شهداء از آنها استقبال کردند. همان طور که می بینید شهداء با خودروهای صلیب سرخ وارد بیمارستان الزهراء شدند. آنها از منطقه حاصبیا به این بیمارستان منتقل شدند و منطقه ای که در آن به دست پلید اسرائیل در حالی که در محل اقامت خود خواب بودند، هدف قرار گرفتند. این حمله فقط به برادرانمان در المیادین و المنار محدود نشد، بلکه تعدادی دیگر از خبرنگاران دیگر شبکه ها هم هدف قرار گرفتند از جمله تصویر بردار شبکه الجدید، علی مرتضی تصویر بردار شبکه الجزیره و دو خبرنگار دیگر که برای درمان به بیمارستان الزهراء منتقل شدند.




نظامیان اسرائیلی افسر ارتش لبنان را کشتند
پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی انفولیبان در صفحه کاربری خود در ایکس نوشت نظامیان اسرائیلی محمد فرحات افسر ارتش لبنان را کشتند. این افسر لبنانی به مخالفت با اسرائیل در جنوب لبنان مشهور بود و حرفش این بود که «ما از سرزمین مان دفاع خواهیم کرد، همین و بس.»
هلاکت ۴ نظامی صهیونیست شب گذشته در کمین گروهی از مبارزان حزب الله


تصاویری از خسارات برجا مانده از سقوط موشک های رهگیری رژیم صهیونیستی
خبرگزاری یونیوز با انتشار تصاویری در کانال تلگرامی خود، گزارش داد: در پی سقوط موشک های رهگیری اسرائیل در منطقه مجد الکروم در شمال فلسطین اشغالی شماری زخمی شدند.




ویرانی برجای مانده از سقوط موشک در مجدالکروم
خبرگزاری سما در کانال تلگرام خود تصویری از ویرانی برجای مانده از سقوط چندین موشک در مجدالکروم منتشر کرد و نوشت: براثر سقوط این موشک ها 20 نفر زخمی شدند.
خبرگزاری یونیوز نیز این تصویر را از ویرانی برجای مانده از سقوط موشک شلیک شده از لبنان در مجدالکروم در الخلیل منتشر کرد.





ویرانی برجای مانده از حمله به فلسطین اشغالی
شبکه خبری قدس در کانال تلگرام خود تصویری از ویرانی برجای مانده از سقوط چندین موشک در شمال فلسطین اشغالی منتشر کرد.





سارات برجای مانده از سقوط موشک های حزب الله در شومیرا
خبرگزاری سما در کانال تلگرام خود این تصویر را از خسارت های برجای مانده از سقوط موشک های حزب الله در شهرک صهیونیست نشین «شومیرا» منتشر کرد.




اصابت موشک به کرمیئیل
خبرگزاری یونیوز در حساب کاربری ایکس خود تصویری از اصابت مستقیم موشک شلیک شده از لبنان به کرمیئیل منتشر کرد.




اصابت موشک برکان در فلسطین اشغالی
مصطفی بیرم، وزیر کار دولت لبنان با انتشار تصویر اصابت موشک برکان (آتشفشان) نوشت: آنچه درباره آتشفشان می دانیم این است که از دل زمین به هوا پرت می شود اما با وجود مقاومت در لبنان، آتشفشان از آسمان بر سر قاتلان جنایتکار فرو می ریزد و آنان را در هم می کوبد.







انتقال مجروحان فلسطینی به بیمارستان



منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.