ترامپ: مثل سطل آشغال برای دنیا هستیم | شده‌ایم مثل سطل زباله

همشهری آنلاین جمعه 04 آبان 1403 - 19:38
دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در انتقاد از سیاست‌های مهاجرتی رقبای سیاسی‌اش ایالات متحده را به «سطل زباله دنیا» تشبیه کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ که در یک تجمع انتخاباتی در ایالت آریزونا صحبت می‌کرد گفت سیاست‌های مرزی «کامالا هریس»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات بایستی موجب شود «فکر رئیس‌جمهور شدن هم به ذهن او خطور نکند.»

ترامپ گفت: «ما زباله‌دانی هستیم. مثل سطل آشغال برای دنیا هستیم. این اتفاقی است که برای ما افتاده است. شده‌ایم مثل سطل زباله.»

ترامپ در دوران ریاست‌جمهوری‌اش بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ هم بارها از همین اصطلاحات برای مقابله با ورود مهاجران به آمریکا استفاده کرده بود.

او با وجود این گفت: «می‌دانید، این اولین بار است که این حرف را می‌زنم. هر بار که می‌آیم و درباره بلایی که سر مملکت آورده‌اند حرف می‌زنم بیشتر و بیشتر عصبانی می‌شوم. اولین بار است که می‌گویم سطل آشغال. ولی می‌دانید ماجرا چیست؟ توصیف دقیقی است!.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.