شب بد کاپیتان ایوب، صبر جواب نداد

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 20:01
ایوب کلانتری شب پرتلاش اما بی ثمری مقابل استقلال خوزستان تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک بدشانس ترین بازیکن مصاف امشب نساجی و استقلال خوزستان ایوب کلانتری بود. او که بازوبند کاپیتانی تیم قائمشهری را هم به بازو بسته بود در بازی امشب تمام اتفاقات که شانس در آنها دخیل است را تجربه کرد اما تجربه‌ای تلخ!

کلانتری امشب در سد احمد گوهری ماند. او هر چه زد دروازه‌بان آبی‌های خوزستان مهار کرد. اولین دوئل این دو بازیکن در دقیقه 30 رخ داد و گوهری توانست با واکنشی دیدنی شوت خطرناک کلانتری را دفع کند.

در نیمه دوم اما به لطف ضربات کلانتری و واکنش‌های گوهری هیجان بازی حسابی بالا رفت. سه ضربه ایستگاهی نساجی در دقایق 60، 65 و 74 به شکلی نفس‌گیر توسط ایوب کلانتری زده شد که هر سه مورد مانند شوت نیمه اول با دفع تماشایی گلر استقلال خوزستان همراه بود.

2100044

البته شب ناکامی کاپیتان نساجی به همین‌ها ختم نشد. او در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم وقتی کاینا نونس می‌رفت با دروازه‌بان نساجی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، ایوب با تکل از پشت او را متوقف کرد تا داور ضمن اعلام خطا به کارت قرمز نشان دهد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.