واکنش مدیر رسانه سپاهان به انتشار استوری همسر مورایس

افکار نیوز جمعه 04 آبان 1403 - 21:17
مدیر رسانه باشگاه سپاهان به انتشار استوری همسر مورایس در فضای مجازی واکنش نشان داد.

در پی انتشار یک استوری در صفحه شخصی همسر ایرانی مورایس ، برخی هواداران سپاهان به هوای این که سرمربی تیم شان در حاشیه سفر به امارات و پس از شکست مقابل شارجه، همراه همسرش در یک جشن یا پارتی شرکت کرده، از مورایس گلایه کردند اما مدیر رسانه باشگاه سپاهان با رد این موضوع به خبرورزشی گفت؛

ژوزه مورایس همراه ما به امارات آمد و در تمام طول سفر هم در اردو حضور داشت و کنار تیم بود و حتی برای یک ساعت هم از اردو خارج نشد. در نهایت هم همراه خود ما به اصفهان برگشت.

مسعود سعیدی تاکید کرد:

همسر ژوزه مورایس در این سفر همراه تیم نبود و مورایس هم تمام مدت داخل اردو بود. بعد از بازی هم ایشان به حدی بابت شکست ناراحت و شاکی بود که حتی حوصله حرف زدن با همکارانش را نداشت. 

مدیر رسانه سپاهان ادامه داد:

همسر ژوزه مورایس سفر جداگانه ای به امارات داشته و این موضوع اصلا به سرمربی محترم سپاهان مربوط نمی شود. فیلمی هم که منتشر شد، مشخص نیست چه مراسمی است. شاید یک جشن خانوادگی باشد، این را واقعا نمی دانیم اما این را مطمئن هستم که مورایس در تمام طول سفر به امارات همراه کاروان سپاهان بود. مورایس یک سرمربی حرفه ای است که به نظم اهمیت می دهد و آنهایی که با او کار کرده اند تایید می کنند مورایس هرگز تیم را در اردو و قبل یا بعد از بازی رها نمی کند.

البته در فیلمی هم که همسر مورایس از حضور خود در یک میهمانی منتشر کرده، خبری از مورایس نیست و به نظر می رسد حق با مدیر رسانه باشگاه سپاهان است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.