نبرد ایرانی‌ها در دبی به سود یاران نوراللهی

برترین‌ها جمعه 04 آبان 1403 - 21:27
در شب گلزنی شهریار مغانلو، الوحده با هت‌تریک عمر خریبین موفق به کسب پیروزی 3 بر یک مقابل اتحاد کلبا شد.

فوتبال ۳۶۰: در شب گلزنی شهریار مغانلو، الوحده با هت‌تریک عمر خریبین موفق به کسب پیروزی ۳ بر یک مقابل اتحاد کلبا شد.

نبرد ایرانی‌ها در دبی به سود یاران نوراللهی

لیگ برتر امارات به ششمین هفته فعالیت خود رسید و حضور پرشمار بازیکنان ایرانی در این رقابت‌ها باعث شده تا هواداران فوتبال در ایران با حساسیت بیشتری، مسابقات باشگاهی امارات را دنبال کنند. در دیدارهای هفته ششم، مهم‌ترین تقابل برای فوتبال‌دوستان ایرانی، نبرد الوحده و اتحاد کلبا در ورزشگاه آل‌نهیان شهر دبی بود؛ جایی‌که سامان قدوس، مهدی قایدی و شهریار مغانلو در تیم اتحاد کلبا رودرروی الوحده در حضور احمد نوراللهی و یاران‌اش قرار گرفتند و انتظار می‌رفت که دوئل جذابی میان ستاره‌های فوتبال ایران شکل گیرد.

قایدی در 3 بازی اخیر اتحاد کلبا (در لیگ برتر و جام ریاست‌جمهوری امارات) موفق به‌ثبت 4 گل و یک پاس گل شده بود و درخشش چشمگیر مهدی قایدی به‌ویژه در جدال قبلی برابر البطائح و ثبت سوپرگل باعث شده بود تا بیش از همه، نگاه‌ها به سوی باشوی ایرانی باشد. البته که شهریار مغانلو بعد از هدر دادن پنالتی در بازی قبلی اتحاد کلبا، امیدوار به جبران‌مافات در بازی امشب بود و سامان قدوس هم قصد داشت در دومین حضورش در لیگ برتر امارات مجدداً بدرخشد و در ترکیب زردومشکی‌پوشان موثر باشد. در آن‌سوی میدان هم احمد نوراللهی بعد از ثبت 2 پاس گل در 5 بازی این فصل الوحده در لیگ برتر امارات در سودای درخششی دوباره در ترکیب تیمش بود.

هم گل مغانلو سوخت، هم پاس گل نوراللهی!

دو تیم از ساعت 19 به وقت تهران کار خود را آغاز کردند و اتفاق ویژه آنکه هم سامان قدوس، مهدی قایدی و شهریار مغانلو در ترکیب اولیه اتحاد کلبا حضور داشتند و هم در تیم الوحده، احمد نوراللهی یکی از 11 بازیکن ترکیب اولهی این تیم بود. در همان دقایق ابتدایی بازی، نوراللهی توانست در نقش گل‌ساز بدرخشد و ارسال او در دقیقه 3 با ضربه ساسا ایوکوویچ به گل تبدیل شد اما بعد از بررسی صحنه به کمک (VAR)، آفساید بازیکن الوحده اعلام شد تا سومین پاس گل این فصل احمد نوراللهی در لیگ برتر امارات از بین برود!

زردومشکی‌پوشان حملات خود را در حالی آغاز کردند که در دقیقه 8، روی ارسال کایو ادواردو، شهریار مغانلو با ضربه سر دقیق خود توپ را به تور دروازه الوحده دوخت تا اتحاد کلبا با یک گل از حریف خود پیش بیفتد. بعد از گلزنی مغانلو، حملات پردامنه یاران نوراللهی آغاز شد و درخشش عمر خریبین در 6 دقیقه باعث شد تا الوحده پیش از پایان نیمه نخست کامبک بزند و با برتری 2 بر یک به رختکن برود. اتفاق مهم آنکه در بین دو نیمه، یک تغییر مهم در ترکیب اتحاد کلبا ایجاد شد و سامان قدوس از ترکیب بیرون رفت تا شمار ایرانی‌های داخل زمین مسابقه امشب کاهش پیدا کند.

عمر خریبین در دقیقه 60، شب درخشان خود را تکمیل کرد و با ثبت سومین گل خود و تیمش، حکم پیروزی الوحده برابر اتحاد کلبا را امضا کرد. بعد از هت‌تریک خریبین، مهدی قایدی از ترکیب اتحاد کلبا خارج شد که تعویض او با واکنش منفی وینگر ایرانی همراه شد و او با چهره‌ای ناراحت زمین بازی را ترک کرد. گفتنی است که شهریار مغانلو تا پایان بازی در زمین بود اما ناکام در تغییر نتیجه بازی به سود اتحاد کلبا بود و فقط در دقیقه 86 یک اخطار گرفت تا در شب گلزنی دوباره او برای اتحاد کلبا، زردومشکی‌پوشان با نتیجه 3 بر یک مغلوب الوحده شوند.

الوحده با کسب چهارمین برد فصل با 13 امتیاز به رتبه سوم جدول صعود کرد و اتحاد کلبا هم با 7 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند. شهریار مغانلو بعد از ثبت 2 گل در 5 بازی برای اتحاد کلبا در لیگ برتر و لیگ‌کاپ امارات، امشب توانست شمار گل‌های خود برای زردومشکی‌پوشان را به عدد 3 برساند. از سوی دیگر، مهدی قایدی بعد از 3 بازی پیاپی درخشش در ترکیب اتحاد کلبا، ناکام در گلزنی دوباره بود و سامان قدوس هم با دستِ خالی، دومین بازی‌اش در لیگ برتر امارات را به پایان برد. ضمن آنکه احمد نوراللهی هم با بدشانسی ناکام در ثبت سومین پاس گل‌اش در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی امارات بود. جالب آنکه پیشتر و در نبرد الوحده و شباب‌الاهلی هم خریبین در حضور سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون، موفق به‌ثبت هت‌تریک شده بود و او امشب مجدداً برابر ستاره‌های ایرانی درخشید.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.