امام جمعه کازرون درگذشت

مشرق نیوز جمعه 04 آبان 1403 - 21:35
حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون که ظهر امروز در مصلی کازرون مورد سوء قصد قرار گرفته بود لحظاتی پیش درگذشت.

به گزارش مشرق، ظهر امروز پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصباحی امام‌جمعه کازرون زمانی که در حال صحبت با مردم در مصلای نمازجمعه این شهر بود، هدف حمله مسلحانه قرار گرفت.

علی‌رغم تلاش تیم پزشکان استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه فقید کازرون به دلیل شدت جراحات وارده، دقایقی پیش به شهادت رسید.

ببینید:

فیلم/ جزئیات ترور امام جمعه کازرون؛ ضارب خودکشی کرد

امام جمعه کازرون ظهر امروز، ۴ آبان‌ماه بعد از اقامه نماز جمعه کازرون از ناحیه سر مورد سوءقصد قرار گرفت و از همان لحظات ابتدایی تحت درمان در بیمارستان ولیعصر(عج) کازرون قرار گرفت و بعد از گذشت ساعتی، وی را برای ادامه روند درمانی به بیمارستان نمازی شیراز منتقل کردند.

علی‌رغم تلاش تیم درمان بیمارستان نمازی شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی لحظاتی پیش درگذشت.

به گزارش روابط عمومی استانداری فارس، زمان و جزئیات مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید نماز جمعه متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.