هواداران نساجی علیه الهامی

خبرگزاری ایسنا جمعه 04 آبان 1403 - 21:36
هواداران نساجی مازندران برای چند هفته متوالی در بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر علیه ساکت الهامی «شعار حیا کن، رهاکن» سر دادند.

به گزارش ایسنا، هوادارن ناراحت تیم نساجی مازندران، جمعه شب و پس از پایان بازی تیمشان برابر استقلال خوزستان که با تساوی بدون گل در خانه انجامید، نسبت به نتیجه نگرفتن تیم‌شان در بازی‌های این فصل علیه سرمربی این تیم شعار دادند.

هواداران تیم نساجی که در این فصل تاکنون پیروزی را از این تیم ندیدند، در پایان بازی و هنگام خروج ساکت الهامی  و دیگر اعضای کادر فنی از زمین مسابقه به سمت رختکن این تیم برای چند دقیقه شعار "حیاکن  رهاکن" سر دادند.

نساجی مازندران در پنج بازی خانگی این فصل خود در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر هنوز پیروزی کسب نکرده و این وضعیت بیشتر باعث ناراحتی و گلایه هواداران متعصب این تیم شده است.

تا پایان هفته نهم این مسابقات تیم نساجی مازندران با کسب تنها پنج امتیاز از هشت مسابقه در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی این مسابقات قرارگرفت.

این تیم درهفته دهم این رقابت‌ها روز جمعه ۱۱ آبان نیز در بازی خانگی میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.