پاکدل: حداقل کنار زمین تلویزیون بگذارید!

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 22:38
حامد پاکدل مهاجم تیم نساجی اعتراض شدیدی نسبت به نبود وی‌ای‌آر داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بازی نساجی و استقلال خوزستان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در حالی با نتیجه‌ ۰-۰ مساوی به اتمام رسید که صحنه‌های جنجالی زیادی در جریان بازی رخ داد و کادرفنی و اعضای تیم نساجی اعتراض شدیدی نسبت به تصمیمات داور داشتند.

حامد پاکدل مهاجم نساجی در پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: فوتبالی که امروز بازی شد و تیم قابل احترام استقلال خوزستان تا به حال این قدر تحت فشار قرار نگرفته بود و ۹۰ دقیقه در زمین خودش بود. ما یک بازی خیلی خوب انجام دادیم و شرایطمان خیلی نسبت به قبل بهتر شده و امروز هم سوار بر بازی بودیم و با یک برد شرایط بهتری نصیبمان می‌شود‌.

او ادامه داد: از فوتبالی که امروز بازی کردیم راضی بودیم، بخشی از این نتایج هم به نبود var بر می‌گردد، هر روز باید از مشکلاتی مثل نبود چمن و وی‌ای‌آر و استادیوم و... صحبت می‌کنیم. ما به کجا داریم می‌رویم؟ var را برای دو، سه تیم آوردند پس بقیه تیم‌ها چه کار کنند؟ مگر آن‌ها در لیگ بازی نمی‌کنند؟ مگر آن‌ها تیم نیستند؟ مگر آن‌ها هوادار ندارند؟ الان جواب این باخت یا مساوی روی مربی و بازیکن فشار می‌گذارد، جواب این هواداران را چه کسی بدهد؟

مهاجم نساجی با گلایه شدید نسبت به نبود وی‌ای‌آر گفت: مسئولین فدراسیون وی‌ای‌آر را برای همه بیاورید. به نظر من شما یک تلویزیون بیاورید و بگذارید کنار زمین، تلویزیون صحنه آهسته را نشان می‌دهد و داور راحت می‌تواند صحنه را چک کند. وقتی وی‌ای‌آر نداریم، تنها راهکار همین است. وی‌ای‌آر را وقتی به فوتبال آوردی یا باید برای همه تیم‌ها باشد یا هیچ تیمی. صحنه‌ای که روی من پنالتی شد و ما دو گل زدیم، اگر var بود شرایط خیلی عوض می‌شد، نبود وی‌ای‌آر هر روز دارد به ما ضربه می‌زند حالا ما هر روز بیاییم و صحبت کنیم از این کمبودها، چه فایده؟ بروید یک تلویزیون بیاورید حداقل صحنه آهسته را نشان می‌دهد و خودتان را خلاص کنید. جواب هوادار را چه کسی می‌دهد؟ این چه فوتبالی است؟

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.