استرس شدید در ورزشگاه دستگردی/ کل ایران نگران قلب بزرگ حنیف!

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 22:39
حنیف عمران‌زاده، مربی چادرملو، در دقایق پایانی دیدار برابر هوادار حال نامساعدی را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال چادرملو اردکان که نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر را تنها سه سال پس از تأسیس باشگاه و خرید امتیاز قشقایی شیراز تجربه می‌کند، موفق شد در بازی سخت و نزدیک، با تک گل هادی حبیبی‌نژاد از سد هوادار عبور کرده و سه امتیاز شیرین را کسب کند.

چادرملو در شرایطی موفق به کسب این سه امتیاز شد که سیو بزرگ و نجات‌بخش ادسون ماردن در دقیقه 90+5 پیروزی را برای تیمش حفظ کرد و اردکانی‌ها موفق شدند با دست پر زمین مسابقه را ترک کنند.

اما در لحظه‌ای که ماردن موفق شد در مصاف کاملاً تک به تک با فتحی ضربه او را مهار کند، اشتباه یکی از بازیکنان چادرملو منجر به عصبانیت شدید حنیف عمران‌زاده، مربی اردکانی‌ها شد و او بابت اشتباهی که نزدیک بود منجر به از دست رفتن پیروزی شود، خشمگین بود.

عمران‌زاده در این صحنه با مشت ضربه‌ای را به سینه خود کوبید که در ادامه منجر به بی‌حالی او شد. مربی چادرملو از ناحیه قفسه سینه و قلب احساس درد می‌کرد و به همین دلیل پزشک تیم سریعاً بالای سر او حاضر شد و وضعیت دستیار سعید اخباری را ارزیابی کرد.

2100160
2100161
2100162

حنیف که تمایلی نداشت این پیروزی ارزشمند و شیرین در ثانیه‌های پایانی از دست برود، درحالی‌که روی زمین نشسته و پاهایش را دراز کرده بود، از سوی پزشک چادرملو مورد معاینه قرار گرفت که خوشبختانه خطر جدی او را تهدید نکرد.

در پایان نیز و پس از کسب پیروزی شیرین در استادیوم پاس قوامین، حنیف به همراه سایر اعضای تیم و در سلامت کامل زمین مسابقه را ترک کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.