حسین شریعتمداری: مردم جهان امروز ذات پلید رژیم صهیونیستی را شناخته‌اند

افکار نیوز جمعه 04 آبان 1403 - 22:43
مدیر مسئول روزنامه کیهان بزرگترین شکست رژیم صهیونیستی را از دست دادن جایگاه بین‌المللی ضمن شکست نظامی ارزیابی کرد و گفت: برانگیختگی مردم جهان بر علیه اسرائیل باید حفظ و ماهیت پلید این رژیم به جهانیان نشان داده شود.

حسین شریعتمداری در همایش بررسی ابعاد شخصیتی و مبارزاتی شهید سیدحسن نصرالله که امروز در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: ماجرای دفاع از فلسطین از زمانی شروع شد که امام‌ خمینی(ره) فرمود اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اسرائیل در هیچ یک از جنگ‌هایی که داشت پیروز نشد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان رژیم صهیونیستی را به داشتن ماشین جنگی و نداشتن پذیرش مردمی توصیف کرد و افزود: پیمان آبراهام باعث رسمیت رژیم صهیونیستی نشد و پروژه «آی‌مِک» طرحی بسیار خطرناک برای منطقه بود که طوفان‌الاقصی این توطئه را به کلی از بین برد.

شریعتمداری عدم اجرای عملیات طوفان‌الاقصی را باعث حمله پیش دستانه رژیم صهیونیستی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی صدماتی که در جنگ با حماس و حزب‌الله دید به شدت سانسور کرد و بیشترین آسیب‌پذیری اسرائیل از بین رفتن مقبولیت بود که محقق شد.

وی داستان هلوکاست را داستانی خیالی توصیف کرد و افزود: امروز رژیم صهیونیستی واقعیت خود را نشان داده و مردم جهان ذات پلید این رژیم را شناخته‌اند، رژیم صهیونیستی اعتقاد دارد که دیگران نباید باشند و آنها رژیم برتر هستند و به همین دلیل جنایاتی هولناک مرتکب شد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان بزرگترین شکست اسرائیل را از دست دادن جایگاه بین‌المللی ضمن شکست نظامی ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: برانگیختگی مردم جهان بر علیه اسرائیل باید حفظ و ماهیت پلید این رژیم به جهانیان نشان داده شود.

شریعتمداری با تاکید بر اهمیت ترسیم نقشه در جنگ ترکیبی، گفت: داستان از جایی شروع شد که اسلام ناب به برکت امام‌ خمینی(ره) بر کرسی حاکمیت نشست و جمهوری اسلامی ایران توانست اسلام را در متن قرار دهد، اسلام ظلم‌ستیز است و موجودیت نظام سلطه را تهدید می‌کند و براین اساس آمریکا در پی نابودی جمهوری اسلامی است.

وی به چند ترفند جنگ روانی دشمن اشاره کرد و افزود: یکی از ترفندهای دشمن ساخت جریان موازی است که شبیه جریان اصلی باشد، جریان موازی حرف‌های جریان اصلی را با یک انحراف بیان می‌کند، اسم را از حوزه علمیه می‌گیرد و از رسمیت اسرائیل حرف می‌زند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان استفاده از زاویه‌دارها در مسئولیت‌های کشور را یکی از ترفندهای دشمن خواند و گفت: زاویه‌داری که زمانی مسئول بوده بسیار خطرناک است و اگر توسط دشمن استفاده شود، تابلوی خودی دارد، ولی شناسنامه خودی را ندارد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.