رضا لک برای دفاع از خود آماده می‌شود؛/ احتمال برکناری سومین سرمربی لیگ فوتسال

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 23:35
با کسب نتایج بسیار ضعیف شهرداری ساوه در بازی‌های گذشته، مدیران این تیم به زودی جلسه‌ای فوری به بهانه برکناری مربی خود برگزار می‌کنند.

به گزارش ورزش سه، تیم شهرداری ساوه شگفتی ساز فصل گذشته لیگ برتر فوتسال در رقابت های جاری با مربی جدید خود رضا لک دور از انتظار و توقعات ظاهر شده است و از  شش مسابقه اخیر تنها به یک امتیاز دست پیدا کرده و با پنج شکست، نارضایتی مدیران این تیم را به همراه داشته است. به همین منظور، مسئولین تیم ساوجی فردا در جلسه‌ای اضطراری با رضا لک عملکرد بی دفاع این مربی را تحلیل و بررسی می‌کنند.

به نظر می‌رسد مدیران تیم شهرداری ساوه به دنبال توافقی دو طرفه بر سر جدایی با رضا لک باشند و البته این احتمال وجود دارد که بازی آینده و خارج از خانه مقابل کلینیک ایرانیان قم نیز به عنوان آخرین فرصت به او داده شود.

تیم شهرداری ساوه، پس از بازی با کلینیک ایرانیان قم، دو دیدار حساس دیگر با مس سونگون ورزقان و گهر زمین سیرجان خواهد داشت و همین مسئله کار مربی آینده را نیز پر تردید و چالش برانگیز می‌کند.

پیش از این، رضا زرخانلی از تیم سفیرگفتمان تهران و یدالله یامولا از تیم کلینیک ایرانیان قم، با توافقی دو طرفه تیم‌های خود را ترک کرده اند و در صورت برکناری رضا لک، او سومین تغییر در نیمکت تیم‌های لیگ برتری خواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.