شاگردان چمنیان 6 امتیازی شدند؛/ پیروزی ایران در مقدماتی نوجوانان جام ملت‌ها

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 23:51
ملی‌پوشان نوجوان ایران موفق به کسب پیروزی مقابل سوریه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوجوانان ایران که در نخستین دیدارش در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به برتری پُر گل 7 بر 1 مقابل هنگ کنگ رسید و در دومین بازی برابر کره شمالی مغلوب شد، امشب توانست از سد سوریه عبور کند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در سومین بازی خود در گروه A مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل سوریه قرار گرفت و در نهایت به برتری یک بر صفر رسید.

ماهان مشابه، امیر علی عشورنژاد، ابوالفضل کاظمی، مرتضی علی بالدی، محمدامین حسینی، علی جلوخانی، عرفان یوسف‌زاده (۷۴- محمدامین مهرعلیان)، مهرداد آقامحمدی (۴۶- امید قره‌چماقلو)، ماهان علیپور (۵۳- محراب بادله / ۸۸- امیرمحمد بوستانی)، ایلیا احمدی‌منش (۸۸- علی دسمترزه) و عرفان خدادادیان در این مسابقه برای ایران به زمین رفتند.

ماهان علیپور در دقیقه ۱۹ تک گل این بازی را برای تیم نوجوانان ایران مقابل سوریه به ثمر رساند.

شاگردان عباس چمنیان با کسب این پیروزی، ۶ امتیازی شدند و در رتبه دوم جدول قرار گرفتند و سوریه نیز با این باخت سه امتیازی و در رده سوم گروه A مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا باقی ماند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.