به غندی‌پور اجازه نفس کشیدن ندادند!/ پدیده لیگ اسیر توجه شدید مدافعان حریف

ورزش سه جمعه 04 آبان 1403 - 23:54
رضا غندی پور برای گلزنی و اثرگذاری رو گل‌های تیمش کار سختی در پیش دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۱-۱ خاتمه پیدا کرد تا شاهد تقسیم امتیازات بین دو تیم باشیم اما نکته قابل توجه در جریان این ۹۰ دقیقه مهار رضا غندی پور توسط مدافعان مس رفسنجان بود.

غندی پور که به عنوان یکی از اعضای تیم زیر ۱۷ سال فوتبال ایران در جام جهانی سال گذشته و همچنین جدای از آن توانسته بود خودش را به عنوان یک چهره خوش آتیه نشان دهد اما پس از اینکه در سه هفته نخست، ۳ گل برای ملوان به ثمر رساند، در ادامه مسابقات لیگ توسط مدافعان حریفان به خوبی کنترل شد.

غندی پور که نشان داد بسیار باانگیزه است، هر زمان به عنوان عنصر تهاجمی ملوان صاحب توپ می‌شد و برای خلق موقعیت در فاز حمله به سمت محوطه جریمه مس حرکت می‌کرد، در محاصره مدافعان نارنجی پوش تیم رفسنجان قرار می‌گرفت.

محمد عمری و امید نورافکن در میانه زمین برای تغذیه غندی پور تلاش‌های زیادی داشتند اما با هر پاسی که به غندی پور می‌دادند، این بازیکن با ۲ مدافع تیم مس رفسنجان رودررو می‌شد و این موضوع باعث به دردسر افتادن او می‌شد.

2100213

اکنون غندی پور در سه دیدار اخیر هیچ اثرگذاری روی گل‌های تیمش نداشت و این موضوع قطعا می‌تواند برای او شرایط متفاوتی را در ادامه بازی‌های لیگ رقم بزند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.