اعتراض ذوب: پنالتی را ببینید (عکس)

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 00:02
باشگاه ذوب‌آهن معتقد است صحنه مشکوکی در محوطه جریمه گل‌گهر اتفاق افتاده که داوران از آن عبور کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در شرایطی با نتیجه 2 بر صفر مقابل گل‌گهر شکست خورد که قبل از دریافت گل دوم در لحظات پایانی، روی یک صحنه مشکوک می‌توانست با خطای نادر محمدی روی مرتضی تبریزی صاحب پنالتی شود که میثم حیدری و داوران وی‌ای‌آر چنین اعتقادی نداشتند.

اکنون باشگاه ذوب‌آهن با اطلاعیه‌ای نسبت به این صحنه معترض شده و نوشته:

«تیم ذوب‌آهن اصفهان در حالی که خیمه‌ای سنگین روی دروازه گل‌گهر زده بود، در دقیقه ۸۵ صاحب موقعیت فوق‌العاده گلزنی شد که پس از دفع محمدرضا اخباری، باز هم می‌توانست به گل دست پیدا کند و در این بین صحنه‌ای مشکوک‌ به پنالتی رخ داد.

پس از دفع دروازه‌بان گل‌گهر، مرتضی تبریزی مترصد استفاده از ریباند موقعیت به دست آمده بود که در ادامه با تکل نادر محمدی سرنگون شد و توپ به کرنر رفت.

2100221
2100220

علی‌رغم اینکه در مسابقه از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده می‌شد، این صحنه مورد بازبینی قرار گرفت اما داوران رای به ادامه مسابقه دادند. تصمیمی که درست هنگامی گرفته شد که شاگردان محمد ربیعی، فشار مضاعفی برای به ثمر رساندن گل ایجاد کرده بودند و این وقفه به ضرر آن‌ها به اتمام رسید.

با این حال تصاویر ضبط شده توسط بخش رسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن نشان می‌دهد که مرتضی تبریزی با ضربه مدافع گل‌گهر سرنگون شده است.

باشگاه ذوب‌آهن از کمیته داوران تقاضا دارد که صحنه به وجود آمده را مورد بازبینی دقیق‌تری قرار دهد و در این خصوص پیگیری‌های را خود را انجام خواهد داد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.