شرایط اسفناک بیمارستان غزه از زبان مقام وزارت بهداشت فلسطین

خبرگزاری مهر شنبه 05 آبان 1403 - 00:26
وزارت بهداشت فلسطین گزارشی از شرایط اسفناک بیمارستان کمال عدوان غزه را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، در کنفرانس مطبوعاتی اعلام شد: شرایط در بیمارستان کمال عدوان به صورت نگران کننده‌ای هر لحظه بدتر می‌شود.

براساس این گزارش، حدود ۶۰۰ نفر در بیمارستان حضور دارند که شامل بیماران، مجروحان، کادر درمان و همراهان بیماران هستند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: ۳ دستگاه آمبولانس و یک خودروی انتقال توسط رژیم صهیونیستی از بین رفته و همین مسأله عملیات امدادرسانی و انتقال مجروحان را با مانع روبه رو کرده است.

براساس گزارش این وزارتخانه، سیستم تولید برق خورشیدی نیز توسط نظامیان صهیونیست تخریب شده که این مسأله شرایط را وخیم‌تر می‌کند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد: شمار بیماران و مجروحان درحال حاضر ۱۹۵ نفر، کادر درمان ۷۰ نفر هستند که سه نفر از پرستاران و نیروهای خدماتی نیز در جریان حوادث جاری توسط اسرائیل زخمی شدند.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی به بازرسی بیمارستان و تیراندازی در بخش‌های مختلف بیمارستان ادامه می‌دهد که موجی از ترس و وحشت را در میان افراد ایجاد کرده است.

این وزارت خانه اعلام کرد که این شرایط مستلزم مداخله فوری سازمان‌های بشردوستانه را به منظور نجات جان غیرنظامیان و تأمین نیازهای لازم و ضروری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.