تعداد شهدای حمله اسرائیل به غزه به ۴۲۸۸۵ نفر رسید

خبرگزاری مهر شنبه 05 آبان 1403 - 00:54
یک مرکز دولتی فلسطین گزارشی تازه از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، دفتر اطلاع رسانی دولتی فلسطین در غزه در گزارشی افزود: در حملات دشمن اسرائیلی از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون ۴۲۸۸۵ شهروند فلسطینی شهید شدند.

در گزارش این مرکز که به مناسبت سیصد و هشتاد و پنجمین روز از جنگ نابرابر علیه مردم بی دفاع غزه منتشر شد، آمده است: از مجموع شهدا، ۱۷۲۱۰ نفر را کودکان و ۱۱۷۴۲ نفر دیگر را نیز زنان تشکیل می‌دهند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی فلسطین در غزه اعلام کرد که طی این جنگ که بیش از یک سال از زمان آن می‌گذرد، ۱۰ هزار فلسطینی دیگر نیز تاکنون مفقود شدند.

این مرکز اعلام کرد: اعضای کامل ۱۲۰۶ خانواده فلسطینی نیز توسط رژیم اسرائیل از بین رفته‌اند و نام آنها از اسناد ثبت احوال فلسطین حذف شده است.

دفتر اطلاع رسانی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که در طول این مدت، همچنین رژیم صهیونیستی اقدام به ۳ هزار و ۷۳۸ مورد کشتار دسته جمعی علیه مردم فلسطین انجام داده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.