ششمین کلین‌شیت متوالی گلر باتجربه گل‌گهر/ آمار بی‌نظیر اخباری: 7 بازی و فقط یک گل خورده!

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 05:31
دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر سیرجان در ششمین بازی متوالی تیمش گلی دریافت نکرد تا به روزهای خوبش ادامه بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری که عملکرد مناسبی در بازی‌های ابتدایی فصل جاری در ترکیب گل‌گهر سیرجان از خود به نمایش گذاشته، مقابل ذوب‌آهن هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت و رکورد بی‌نظیر خود را ارتقا داد.

اخباری که پیش از این در 5 بازی متوالی گل‌گهر دروازه خود را بسته نگه داشته بود، مقابل ذوب‌آهن هم گلی نخورد تا این رکورد به 6 کلین‌شیت متوالی برسد.

دروازه‌بان 31 ساله و باتجربه گل‌گهر سیرجان از مجموع 7 مسابقه امسال تیمش در لیگ برتر تنها یکبار در هفته اول مسابقات مقابل ملوان دروازه‌اش باز شده و بعد از آن دیگر گلی نخورده است. آماری که او را در صدرجدول بهترین گلرهای لیگ برتر قرار داده است.

اخباری که در بازی اخیر با ذوب‌آهن با یک سیو دیدنی در دقایق پایانی مانع از باز شدن دروازه تیمش و تعویض برد با تساوی شد، در جدول دروازه‌بان‌های لیگ برتر با 6 کلین‌شیت صدرنشین است و به روزهای خوب خود ادامه می‌دهد.

2100134

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.