روشنک خبر داد:/ برنامه وزارت ورزش برای واگذاری ورزشگاه‌ها به تیم‌ها

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 06:33
مسئول مسابقات لیگ برتر از برنامه‌ای ویژه در وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین روشنک، مسئول مسابقات لیگ برتر که با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره ورزشگاه‌های کشور صحبت می‌کرد، در خصوص روند رفع برخی مشکلات ورزشگاه‌ها گفت: «مشکلات زیرساخت‌ها شناسایی شده و در حال بهبود است. اتفاق مثبت همین حضور آقای دنیامالی وزیر ورزش است که ایشان تخصص ویژه‌ای در بحث زیرساخت‌ها دارند. طی جلساتی که در خدمت ایشان بودیم و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری هم حضور داشتند، اقای دنیامالی تاکید داشتند که امور به سرعت انجام شود.»

ویدئو: 356811

او یک خبر ویژه اعلام کرد که در صورت اجرایی شدن می‌تواند اتفاقی بزرگ برای فوتبال به حساب بیاید: «نکته مثبت دیگر نظر جالب ایشان روی یکی از مشکلات فوتبالمان است که ایشان درخواست کرد ورزشگاه‌های فوتبال به مرور به تیم‌ها واگذار شود.»

روشنک در همین باره افزود: «طبیعتا وقتی بهره بردار و نگه دارنده یکی شود دلسوزی بیشتری روی بحث محافظت و نگهداری از ورزشگاه‌ها صورت می‌گیرد. دو مثال در این باره می‌زنم؛ ورزشگاه نقش جهان از زمانی که به باشگاه سپاهان واگذار شد به یکی از ورزشگاه‌های خوب ایران تبدیل شد. همچنین ورزشگاه امام خمینی اراک که از وقتی به آلومینیوم واگذار شد شرایطش روز به روز بهتر شد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.