ساکت: این شرایط از من مربی بهتری می‌سازد

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 07:05
ساکت الهامی معتقد است شعارهای هواداران به خاطر نتیجه بازی نبوده اما این شرایط از او مربی بهتری می‌سازد.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی که فصل گذشته با حفظ نساجی در لیگ برتر دوباره در قائمشهر به اوج محبوبیت رسیده بود، امسال دوباره تیمش را در منطقه سقوط می‌بیند. بعد از تساوی خانگی نساجی مقابل استقلال خوزستان، هواداران عصبانی نساجی علیه ساکت الهامی شعار دادند.

الهامی کنار زمین چمن وطنی در واکنش به این شعارها گفت: حق دارند و من امروز اصلا ناراحت نیستم و به آنها حق می‌دهم و از آنها معذرت خواهی می‌کنم ولی به جان جفت بچه‌هایم قول می‌دهم برای‌شان جبران می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که روزی می‌خواستند در قائمشهر مجسمه او را بسازند اما حالا به او شعار "حیا کن رها کن" می‌دهند، گفت: اگر هم بگویند به خاطر بازی نیست، به خاطر اتفاقاتی است که خودتان بهتر از من می‌دانید. من مطمئنم این مردم همان‌هایی هستند که ده دقیقه من را ایستاده تشویق کردند. من آن روزها را نباید فراموش کنم.

سرمربی نساجی در مورد شرایط حال حاضر گفت: من مطمئنم این شرایط امروز ورزشگاه از من مربی بهتری می‌سازد. از آنها به دل نمی‌گیرم و جزء خانواده ما هستند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.