چرخه شکست خورده فوتبال ما!

مشرق نیوز شنبه 05 آبان 1403 - 08:09
در شرایطی شاهد دو انتصاب در فوتبال باشگاهی کشورمان بودیم که دلالتی آشکار بر خالی بودن دست هایمان دارد.

سرویس ورزش مشرق- در روزهای اخیر شاهد انتصاب دو سرمربی جدید در تیم های لیگ برتری فوتبال کشورمان بودیم. رضا مهاجری در شمس آذر قزوین و مسعود شجاعی در مس رفسنجان به عنوان سرمربیان جدید معرفی شدند اما یک بررسی اجمالی نشان می دهد که چقدر وضعیت مربیگری در کشورمان بغرنج شده که چنین اتفاقی رخ داده است. فقط یک مرور ساده نشان می دهد هر دو مربی، نه تنها نبایستی در سطح لیگ برتر که حتی سطوح پایین تر نیز فعال باشند اما چرخه غیرمولد و ناکارآمد مربیگری در کشورمان، چنین اتفاقات تلخی را رقم می زند.

چرخه شکست خورده فوتبال ما!

شجاعی که در هوادار، عملکردی پرنوسان و ضعیفی را ثبت کرد، حالا با چه استدلالی باید تیمی را هدایت کند که در زمره پرخرج ترین ها بوده؟ ناکامی او در هوادار، پاداشی به نام مس رفسنجان را در پی داشته؟ یا مهاجری که به یک باره از هدایت خیبر کنار گذاشته شد که اگر خوب بود، نبایستی خرم آبادی ها رهایش می کردند! البته از حواشی و موضوعات جانبی فوتبال بگذریم! اما چرا باید شاهد آن باشیم که کنار گذاشته شده ها و ناکام ها، بار دیگر در سطح اول فوتبال کشور حضور و بروز داشته باشند؟

فدراسیون فوتبال بایستی تدبیری جدی در چرخه آموزش و تربیت مربیان داشته باشد که با وجود صدها و هزاران مدرک صادر شده، حتی به تعداد انگشتان یک دست نیز گزینه برای هدایت تیم های لیگ برتری وجود ندارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.