ام‌باپه راه گل‌زدن به بارسلونا را می‌داند

خبرگزاری ایسنا شنبه 05 آبان 1403 - 08:23
آمار ستاره فرانسوی رئال مادرید برابر بارسلونا به‌خوبی نشان می‌دهد که او راه گل‌زدن به آبی‌اناری‌ها را خیلی خوب می‌داند.

به گزارش ایسنا، در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم می‌روند. این بازی در حالی شنبه‌شب به میزبانی رئال مادرید برگزار می‌شود که بارسلونا روزهای درخشانی را با هدایت هانسی فلیک تجربه می‌کند و با ۲۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و رئال با ۲۴ امتیاز در رده دوم ایستاده است.

کیلیان ام‌باپه با زدن شش گل بهترین گلزن رئال مادرید در فصل جاری بوده است و امید اصلی گلزنی و درخشش کهکشانی‌ها در دیدار حساس ال‌کلاسیکو به شمار می‌آید. خبر خوب برای رئالی‌ها اینکه ام‌باپه راه گلزنی به بارسا را خیلی خوب بلد است و آمار به‌خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد. این بازیکن فرانسوی در چهار بازی که برابر بارسلونا به میدان رفته شش گل به ثمر رسانده است. البته هیچکدام از این گل‌ها با پیراهن رئال مادرید نبوده است و دیدار امشب نخستین تجربه رسمی او با پیراهن رئال در ال‌کلاسیکو است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.